حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مراسم نوکیا برای ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ تنظیم شده است

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | نوکیا

وب سایت رسمی نوکیا به تازگی پوستری منتشر کرده است. این پوستر حاکی از آن است که مراسم نوکیا برای ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ تنظیم شده است. پوستر پشت یک مرد در جنگل را نشان می دهد، اما هیچ دستگاهی را نشان نمی دهد. موضوع کنفرانس “Love Trust Keep” است و ما انتظار داریم این شرکت محصولات متنوعی را روانه بازار کند.

مراسم نوکیا

نوکیا اخیرا توافقنامه صدور مجوز ثبت اختراع استاندارد ویدئو را با سامسونگ امضا کرده است. طبق گفته نوکیا، این حق ثبت اختراعات را به صورت منصفانه، معقول و بدون تبعیض صادر خواهد کرد. این امکان را به شرکت های دیگر می دهد تا از نتایج ثبت اختراع انباشته این شرکت، با قیمت پایین استفاده کنند.

نوکیا G10 قبلاً در مالزی با نام رمز “TA-1334” مجوز گرفته است. انتظار می رود این گوشی از صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و دوربین چهارگانه اصلی  مگاپیکسلی استفاده کند. مشخصات دیگر این دستگاه مشابه نوکیا ۵.۴ است.

خانواده نوکیا G10 آغازگر تغییر نامگذاری محصولات HMD

در اخبار مرتبط، گزارش شده است که HMD Global امسال طرح جدیدی برای نامگذاری محصولاتش اتخاذ می کند. این اطلاعات از حساب توییتر Nokibar با شناسه idunokibar بدست آمده است. این منبع در یک توییت اعلام کرده است که HMD Global سبک نامگذاری “ممیزی” را که از زمان شروع تولید گوشی های هوشمند نوکیا استفاده کرده است، حذف خواهد کرد.

با این روال جدید که من اولین مرتبه آن را در سری ال جی V10 دیده بودم، و حالا در محصولات سامسونگ و دیگر برندها هم استفاده می شود؛ محصولات نوکیا با نام ملموس تری ارایه خواهند شد. نظر شما چیست؟ منتظر خانواده G نوکیا هستید؟ به نظر می رسد که میان رده باشند. نام گذاری جدید را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

اصلااا منتظرش نیستم🙄

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)