حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی ۵۰ پرو با یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ارایه خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | رندر، هواوی

اولین رندر از هواوی پی ۵۰ پرو توسز استیو همرستففر منتشر شده است. این رندر فقط نمای جلو را نمایش می دهد و می بینیم که Huawei P50 Pro با یک سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی ارایه خواهد شد.

هواوی پی ۵۰ پرو

نمای جلوی هواوی پی ۵۰ پرو فعلا منتشر شده، جایی که با یک دوربین سلفی در داخل سوراخ نمایشگر در مرکز بالا دیده می شود. انتظار می رود Huawei P50 Pro از نظر صفحه نمایش یک پنل 6.6 اینچی داشته باشد. این تلفن همچنین ممکن است دقیقاً مانند نسل های قبلی خود دارای حاشیه های باریک و منحنی های جانبی شدیدی باشد.

منبع این مطلب معروف به OnLeaks همچنین عنوان کرد که احتمالا اندازه این تلفن هوشمند 159 در 73 میلی متر باشد. همچنین از لبه های کاملا منحنی و حاشیه های نازک برخوردار خواهد بود.

به نظر می رسد سیستم بلندگوی مغناطیسی که در سری قبلی Huawei P40 وجود داشت، با یک بلندگو مکالمه استاندارد در Huawei P50 Pro جایگزین شده است. به نظر می رسد که این تلفن هوشمند دوربین دوگانه سلفی را که در نسل قبلی بود حذف و یک سوراخ نمایشگر کوچک در مرکز نمایشگر برای دوربین سلفی قرار داده است.

هیچ اطلاعات دیگری از گوشی هوشمند آینده توسط این منبع به اشتراک گذاشته نشد. با این حال، یک گزارش اخیر نشان می دهد که سری هواوی P50 به احتمال زیاد تا پایان سال ۹۹ یا فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. این محصول برای استفاده در EMUI 11.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ ارائه شده است.

هواوی P50 و ۵ خواسته ما از آن

گزارش شده است که سری Huawei P50 از فناوری لنزهای مایع ابتکاری برای بهبود گسترده سرعت فوکس برخوردار است. این فناوری برای دستیابی به فوکس در سطح میلی ثانیه، تقریباً مانند چشم انسان، ارایه می شود. این فناوری جدید در تاریخ 25 دسامبر سال گذشته توسط هواوی ثبت اختراع شد و در آوریل سال جاری دیده شد.

براساس نسل های قبلی، این احتمال وجود دارد که سری Huawei P50 Pro شامل سه مدل Huawei P50 ، Huawei P50 Pro و Huawei P50 Pro Plus باشد. لازم به ذکر است که هواوی هنوز به طور رسمی هیچ اطلاعاتی در مورد سری P50 به اشتراک نگذاشته است.

نظر شما چیست؟ این طراحی را برای پرای پنل جلوی هواوی پی ۵۰ پرو می پسندید؟ به نظر من بهتر از پنل پی ۴۰ پرو است.

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نیما عرفانی

ترکیب صفحه نمایش ۴ طرف خمیده با خمیدگی بیشتر و حاشیه های کمتر از نسل قبل به همراه پانچ وسط می‌تونه نامزد بهترین نمای جلویی رو داشته باشه…
امیدوارم اگه قراره صحت پیدا کنه ، حداقل برای فدا کردن و حذف ترکیب دوربین سلفی دوگانه همراه با فیس آی دی ۳ بعدی + سنسور مخصوص برای ژست های هوایی ؛ یه سنسور جدید با کارایی و کیفیت بالا برای سلفی بذاره که عملکردش افت نکنه و در عین حال به عنوان یه روش امن احراز هویت ، راهکار مناسبی برای جایگزینی tof جلو و تشخیص چهره ۳ بعدی داشته باشه .

m.b

اینکه دو طرف خمیده هست🤔
واترفاله ولی… 🤔
پانچ تکی وسط خصوصیت سامسونگ بود که هوآوی سمتش نمیرفت… چی شد یهو تغییر جبهه داد؟🤔

Dr.Nazer

نوا ۸ برای اولین بار فک کنم پانچ تکی وسط داشت توی هواویا… پی ۵۰ قرار نیست اولی باشه

m.b

نه کلی گفتم تو سیاست هوآوی تو پرچمدارا نبود اینکار…

m.b

الان مثلاً شیا رو هم ببینی پانچ تکی وسط داره کلی اما تو پرچمدارا استفاده نمیکنه… حالا باز با پانچ تکی رابطه داره… هوآوی تو سری p و میت با پانچ تکی هم رابطه نداشت… چه برسه به پانچ تکی وسط صفحه… عجیبه این رندر… 🤔
و حتماً به عملکرد و حتی ممکنه به نمره dxo مجموعه سلفی‌ش هم ضربه بزنه اگر واقعاً همین باشه…
اوه ببخشید اشتباه شد، dxo برات معتبر نیست…🤦‍♂️

نیما عرفانی

هواوی تقریباً از همه جور زائده و بریدگی برای صفحه نمایش سری پی و میت استفاده کرده ؛ انواع ناچ(عریض ، قطره ای ، کوچیک و باریک) ، انواع پانچ هول(تکی در گوشه ، دوبل و عریض در گوشه) ، پس برای تنوع احتمال میره تغییر رویه بده به سمت آخرین نوع از حفره یعنی پانچ مرکزی که اونم تازگی نداره و تو بین گوشی های هواوی قبلاً از پی اسمارت ۲۰۲۱/Y7a استارت خورد و تو نوا ۸ و Enjoy 20se هم استفاده شد. احتمالاً برای زیباتر کردن نمای جلویی و کم کردن حاشیه ها تو سری پی ۵۰ از همین پانچ مرکزی استفاده می‌کنه منتها با قطر کوچیک تر(یه چیز تو مایه های Hole-Punch center سری اس و نوت سامسونگ) تا وقتی که UDC/USC دیگه با کیفیت مطلوب در حد سلفی های فعلی کاملاً برای تجاری سازی آماده بشه و اونو بذاره برای سری میت ۵۰.(البته چالش و تحقیق و توسعه ی هواوی مثل اپل پر هزینه تر و پیچیده تر از بقیست چرا که فقط با بردن سلفی زیر نمایشگر طرف نیست و باید یه فکری هم برای tof و حسگرهای تعاملی و بایومتریک ۳ بعدی کنه مگر اینکه تصمیم داشته باشه بره سمت فینگر پرینت اپتیکال فول اسکرین یا اولتراسونیک منطقه ای که قبلاً خبراشم اومده بود BOE با سرمایه گذاری هواوی و با همکاری کوالکام برنامه هایی براش دارن.)
البته از اونجایی که ما فرضیه هارو همیشه مدنظر قرار میدیم ؛ اگه شیائومی برای می ۱۱ پرو یا ۱۱ اولترا بخواد در استفاده از سلفی زیر نمایشگر پیش دستی کنه ، احتمال داره که هواوی برای عقب نیفتادن از قدرت نمایی و ارائه ی نوآوری , نسخه ی پرو پلاس پی ۵۰ رو با دوربین سلفی زیر نمایشگر بزنه.
بازم میگم اینا همه فرضیه و احتمالاته پس ممکنه اشتباه باشه و محقق نشه .

m.b

البته 11 پرو زیر صفحه نیست اما اگر میبود هم هوآوی نمیتونست تو اون فرصت کم p50 رو ببره زیر صفحه چون تهیه و تولید یه گوشی حداقل 6 ماه زمان میخواد…
نمای جلویی 11 پرو شبیه 11 هست…
بر اساس سیاست هوآوی در پرچمداراش خصوصاً سری p و میت پانچ تکی اصلاً در پرمیوم ها( پرو و پرو پلاس) مرسوم نبوده چون اعتقاد به حفظ کیفیت بجای زیبایی داشته… من از منبع دیدم که گفتم حرکت عجیبه… چون منبع این خبر نوشته در سری های پرمیوم تر ماجرا مشخص نیست و ممکنه این نسخه عادی باشه… چیزی قطعی نیست اما جالبه که هوآوی بالاخره از سیاستش پیاده شد… این منو یاد استفاده از صفحه آمولد بالاخره بعد کلی قشقرق توی میانرده ها انداخت… که امسال کارش خیلی خوب سرعت گرفت و آمولد های خوبی هم تو راهه… سری v40 یه نمونه خوبه… امیدوارم تامین از چند منبع رو هم کنار بذاره تا کیفیت کار بره بالا… خصوصاً برای صفحه واترفال تهیه سخت نیست و لازم نیست از منابع مختلف تهیه کرد… ال‌جی و boe سال پیش سر سری p40 تو چین تو خود منابع چینی سرو صدا کردن… نمونه سامسونگ بیشتر تو نسخه بالاتر بکار رفت و حرفی راجبش پخش نشد…

MH

خیلیم خوب
امیدوارم باشیم حداقل با کایرین 9000 نیاد😑

ali_s

خیلی من خمیده دوست دارم ولی تا الان قسمت نشده😐
یعنی پولش نبوده

AŁɪ

عالیه از نظر من بهترین طراحی همینه👌

Naranj

چطور برای سامی که میگفتین لمس تصادفی داره ولی هواوی اشکال نداره که بهترینه؟!

AŁɪ

یجوری میگی سامی انگار بچتو صدا می‌کنی 😃
1_ من کی گفتم
۲_ سامسونگ کی چهار طرف خمیده داشته ؟؟

SHREK

خوبه از اون کپسول خوشم نمیومد.

MSK

برای من بیشتر کیفیت سلفی و ا‌سکنر 3d چهره اش مهمه امیدوارم با اینکار کیفیت دوربین سلفیش افت نکنه و عملکرد تشخیص چهره اش عالی باشه

persepolis

تصویر پشتش قبلا اومده…

Milad7

منتظرش میمونیم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)