حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE جدید با تراشه سریع تر و پشتیبانی از 5G معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | اپل، شایعات

به نظر می رسد که امسال اپل برنامه ای برای ارائه آیفون SE جدید ندارد و می خواهد به مدل ۲۰۲۰ یک فرصت دو ساله دهد تا در دستان کاربران بیشتری که به دنبال یک گوشی اقتصادی تر هستند، قرار گیرد و طبیعتا در این پروسه درآمد بیشتری هم کسب کند. تحلیلگر TFI Securiries مینگ چی کوئو بر این باور است که اپل از نسل بعدی آیفون SE در سال ۲۰۲۲ رونمایی خواهد کرد. وی همچنین افزود که نسخه به روز شده آیفون SE قبل از نیمه دوم سال آینده معرفی نخواهد شد.

آیفون SE جدید با تراشه سریع تر و پشتیبانی از 5G عرضه می شود

آیفون SE جدید

آیفون SE جدید مشابه آیفون SE 2020 خواهد بود

اگر امیدوار بودید که شاهد یک تغییر هیجان انگیز در این مدل باشید، با پیش بینی کوئو ناامید خواهید شد. او فکر می کند که آیفون SE جدید از همان طراحی نسل پیشین خود که در ماه آوریل سال گذشته معرفی شد ، بهره خواهد برد. این بدین معنی است که ما همچنان شاهد حاشیه های زیاد در صفحه نمایش، حسگر Touch ID گرد در جلوی دستگاه و تنها یک دوربین در پشت دستگاه خواهیم بود. مهم تر از همه ، ظرفیت باتری نیز ممکن است بدون تغییر باقی بماند، که با توجه به عملکرد باتری آیفون SE 2020 در مصرف روزانه ، نسبتا ناامید کننده خواهد بود.

در حالی که از لحاظ طراحی شاهد تغییر زیادی نخواهیم بود‌ ، اما آیفون SE جدید در سال ۲۰۲۲ به همراه پردازنده سریع تر عرضه خواهد شد که احتمالا همان پردازنده بایونیک سری A خواهد بود که در سری آیفون ۱۳ قرار می گیرد. کوئو همچنین افزود که این دستگاه از شبکه 5G نیز پشتیبانی خواهد کرد. در نوامبر سال گذشته بود که کوئو پیش بینی کرده بود مدل جدید آیفون SE در نیمه اول سال ۲۰۲۱ عرضه نخواهد شد.

بررسی های بیشتر کوئو تمامی شایعات مربوط به مدلی با نام آیفون SE پلاس را که گفته می شد در سال ۲۰۲۱ عرضه می شود را رد می کند. پیش از این شایعه شده بود که معرفی این دستگاه تا نیمه دوم سال ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است. گفته شده بود که آيفون SE سایز پلاس با صفحه نمایش ۵.۵ یا ۶.۱ اینچی همراه خواهد بود و از طراحی تمام صفحه مشابه با خانواده آیفون ۱۲ استفاده خواهد کرد و همچنین به جای استفاده از Face ID از یک ناچ کوچکتر و حسگر Touch ID بهره خواهد برد.

نظر شما درباره آیفون SE جدید چیست؟ آیا اپل به تولید این مدل با طراحی قبلی ادامه می دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

و بازهم فلسفه شارژر.
از اپل بدم میاد با این کاراش.
بازی کثیف رو شروع میکنه همه هم پیروش…..😤😤😤😤

باتری هم که ماشالله اپل واسش سنگ تموم میذاره😒😒🤧

baran

طراحی قبلی طراحی کلاسیک اپله ولی خب دیگه قدیمی شده
کاش حداقل حاشیه هاش رو کمتر کنه

Mahdi

همین جوری باتریش افتضاحه 5g بشه دیگه هر ۳ ساعت باید بزنی شارژ

Pouya

Se 2020 که جالب نبود
پنل ال سی دو متر حاشیه باتری داغون
ارزش خرید نداشت اصلا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین کریم نژاد