حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی iPhone SE 2022 با نمایشگر IPS LCD معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

گوشی‌های سری iPhone SE، فروش بالایی دارند. دلیل این امر، ارائه شدن یک آیفون با قیمت پایین‌تر است. بر اساس اخبار جدید، گوشی iPhone SE 2022 ممکن است با نمایشگر IPS LCD معرفی شود. این گوشی، آخرین آیفون مجهز به این نمایشگر نخواهد بود!

گوشی iPhone SE 2022 با نمایشگر OLED روانه بازار نمی‌شود

شایعات نسبتاً زیادی از iPhone SE 2022 منتشر شده‌اند. یکی از این شایعات، به عدم تغییر در طراحی این گوشی اشاره دارد.

 

آیفون SE سال ٢٠٢٢ با همان طراحی قبلی ارائه خواهد شد

 

حال Gizmochina می‌گوید که احتمالاً گوشی iPhone SE 2022 سال آینده عرضه شود. اما قبل از عرضه این گوشی، گزارشات جالبی در مدل ویژگی‌های این گوشی متولد نشده منتشر شده است. این اخبار، از یک افشاگر چینی در ویبو با نام Arsenal نقل شده‌اند. بر اساس گفته‌های این فرد، گوشی آیفون SE 2022 از نمایشگر IPS LCD استفاده خواهد کرد. در نتیجه، این گوشی تنها گوشی هوشمند اپل در سال آینده خواهد بود که از چنین نمایشگری استفاده می‌کند. چرا که سری آیفون ١٣، تماماً مجهز به پنل نمایشگر از نوع OLED بود. در سال‌های اخیر، برندهای زیادی به سراغ استفاده از این پنل نمایشگر رفته‌اند. به کارگیری چنین نمایشگر در پرچمداران، یک امر کاملاً عادی است.

علاوه بر این، افشاگر مورد اشاره ذکر کرد که این گوشی مانند نسل قبل، یک نمایشگر جمع و جور و نسبتاً کوچک دارد. ظاهراً نسل جدید گوشی‌های iPhone SE، با شاسی iPhone XR ساخته می‌شود. قلب تپنده آن نیز احتمالاً Apple A15 Bionic خواهد بود. این مانند همان چیزی است که در ساخته شده iPhone SE 2020 از روی آیفون ٨ دیده بودیم. در ادامه اطلاعات فاش شده، آیفون SE 2022 در سه نسخه ۶۴، ١٢٨ و ٢۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. این گزارش، رسمی نیست و بهتر است که فعلاً منتظر انتشار اخبار موثّق‌تری بمانید.

نظر شما در مورد این شایعات جدید چیست؟ آیا شما هم منتطر رونمایی از نسل جدید iPhone SE هستید؟ آیا فکر می‌کنید که استفاده از چنین نمایشگری در iPhone SE 2022، عاقلانه باشد یا مخالف چنین حرکتی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

چرت ترین گوشی تاریخ

S AH

قطعا و حتما Hd+ و ۶۰ هرتز با نامی بسیار طولانی

Mahdi

از اسمش که آرسناله پیداست داره چرت میگوید

mehpsa

خیلی خوبه این محصول ، درسته که یه چیزی تو مایه های اولین گوشی های هوآوی هست و هزینه ساختش حدود ۱۳۰ دلاره و با ۱۵۰ دلار میشه گوشی بهتری خرید ولی اپل با این کارش تونسته یه راه حل ارزون تر برای کسانی که دنبال جلب توجه و خودنمایی هستند و فکر میکنند اگر پشت گوشیشون عکس سیب گاز زده باشه آدم خاصی هستن بسازه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️