حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ رونمایی آیفون SE 2022 احتمالاً بهار ١۴٠١ باشد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات

خانواده SE گوشی‌های آیفون اپل، گوشی‌های میان رده و نسبتاً ارزان‌تر را در خود جای می‌دهند و همین موضوع، دلیل پر فروش بودن دو نسل اخیر سری iPhone SE بوده است. ظاهراً ما فاصله چندان زیادی با رویداد معرفی نسل جدید iPhone SE نداریم. ممکن است تاریخ رونمایی آیفون SE 2022، بهار سال آینده باشد!

آیا سال آینده را با آیفون SE 2022 آغاز می‌کنیم؟

در آخرین خبر در باب شایعات iPhone SE 2022، از قدیمی بودن طراحی این گوشی در ترنجی گفته بودیم.

 

مدل ۲۰۲۲ آیفون SE همچنان همان طراحی قدیمی را خواهد داشت

 

بر اساس گزارشی از Gizmochina، اپل یک آیفون ارزان قیمت از خانواده SE را در دست توسعه دارد. به همین ترتیب، کوپرتینویی‌ها در حال آماده شدن برای معرفی نسل جدید iPhone SE هستند. اما با وجود این که وجود این گوشی هنوز رسماً تأیید نشده است، اطلاعات جدیدی از آن به بیرون درز کرده‌اند.

به تازگی در یک گزارش جدید، ادعا شده است که iPhone SE 2022 که گفته می‌شود با پشتیبانی از اینترنت 5G روانه بازار می‌شود، تا دو الی سه ماه دیگر معرفی خواهد شد! این یعنی ما در فروردین یا اردیبهشت سال ١۴٠١، شاهد برگزاری یک رویداد برای رونمایی از iPhone SE 2022 خواهیم بود.

با استناد به گفته‌های مارک گورمن در خبرنامه Power On برای بلومبرگ، انتظار می‌رود که اپل، اولین رویداد سال بزرگ خود در سال جدید را در اوایل آن برگزار کند. این رویداد که به صورت اختصاصی برای رونمایی از محصولات جدیدی مانند iPhone SE 2022 میزبانی می‌شود، به صورت آنلاین تشکیل خواهد شد. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که آیفون SE 2022، یکی از محصولات اصلی حاضر در این رویداد بهاره خواهد بود. توجه داشته باشید که امسال نیز اپل رویدادی را در تاریخ مشابه برگزار کرده بود. بنابراین، تشکیل یک مراسم دیگر در همین تاریخ، دور از ذهن نیست.

اجازه بدهید تا مروری بر مشخصات فاش شده از iPhone SE 2022 نیز داشته باشیم. این دستگاه، مجهز به نمایشگری ۴.٧ اینچی از نوع Retina IPS LCD با وضوح HD خواهد بود. همچنین طراحی این آیفون، حالت کلاسیک داشته و در آن از دکمه هوم با حسگر تشخیص اثرانگشت استفاده خواهد شد. این گوشی، احتمالاً آخرین محصول اپل خواهد بود که از طراحی دارای دکمه هوم و نمایشگر IPS LCD بهره می‌برد.

قلب تپنده این گوشی کوچک، تراشه قدرتمند اپل A15 Bionic خواهد بود. همچنین ٣ گیگابایت حافظه رم در آیفون SE 2022، به کمک این تراشه خواهد آمد. هرچند که ممکن است شاهد ارائه یک نسخه پلاس از این گوشی با ۴ گیگابایت حافظه رم هم باشیم! دوربین اصلی این گوشی، ١٢ مگاپیکسلی و تکی خواهد بود. اما در بخش پردازش تصویر، شواهدی از پیشرفت وجود دارند. بر اساس آخرین برآورد JP Morgan، آیفون SE 2022 می‌تواند ١.۴ میلیارد کاربر اندرویدی و ٣٠٠ میلیون کاربر اکوسیستم iOS را به خود جذب کند!

نظر شما در مورد تاریخ رونمایی آیفون SE 2022 چیست؟ آیا منتظر این دستگاه هستید؟ تا چه حد به آن امیدوارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

با این طراحی اخه😐 اقای اپل سال ۲۰۲۲ میخوای طراحی که مال ایفون۸ بدی باتری که نسل قبل افتضاح بود حداقل اندازه رو بزرگ کن😕

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️