حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی آیفون SE 2022 باتری بزرگتر آن را نسبت به نسل های قبلی نشان می‌دهد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

اولین بررسی ها و کالبدشکافی آیفون SE 2022 با نام مستعار نسل سوم آیفون SE، اکنون در یوتیوب منتشر شده است و در ترنجی به بررسی آن خواهیم پرداخت. ویدیو جدید جزئیات جالبی را در مورد این آیفون مقرون به صرفه نشان می‌دهد که اپل در مورد آن‌ها به شما نمی‌گوید. پس با ترنجی همراه باشید.

آیفون 2022 SE اپل رسما معرفی شد: طراحی قدیمی، تراشه A15 با 5G و دوربین بهبودیافته

بخش بزرگ ماجرا این است که اکنون ظرفیت باتری آیفون SE 2022 را می‌دانیم و باید بدانید که با وجود ضخامت یکسان ما اینجا ظرفیت باتری بیشتری را در مدل جدیدتر نسبت به نسل قبلی در اختیار داریم.

در واقع اندازه باتری آیفون های SE به این صورت است:
آیفون SE 2022 با حجم باتری 2018 میلی آمپر ساعت
آیفون SE 2020 با حجم باتری 1821 میلی آمپر ساعت
و آیفون SE 2016 با حجم باتری 1624 میلی آمپر ساعت
این یعنی یک باتری تقریباً 10 درصد بزرگتر در آیفون SE جدید نسبت به نسل قبل که دلیل اصلی این است که اپل در این گوشی 2 ساعت پخش ویدیوی اضافی را در مقایسه با مدل قبلی ارائه می‌دهد.

کالبدشکافی آیفون SE 2022 را ببینید

 

 

این فیلم همچنین به یک سوال مهم پاسخ می دهد: آیا باتری آیفون SE 2020 روی آیفون 2022 SE کار می کند؟

پاسخ یک “نه” بزرگ است زیرا اپل در این مدل محل اتصال باتری را کمی تغییر داده است. بنابراین حتی اگر از نظر فیزیکی در همان نقطه قرار گیرد، کانکتور اجازه استفاده از آن را نمی‌دهد.
سوال دیگری که ممکن است از شما بپرسید این است که آیا مونتاژ صفحه نمایش مدل قدیمی روی نمونه جدیدتر کار می‌کند؟ و پاسخ دوباره یک “نه” بزرگ است. این‌ بار کانکتور ها یکسان هستند، اما به نظر می‌رسد که اپل هنگام استفاده از صفحه نمایش گوشی قدیمی، این موضوع را به سرعت تشخیص می‌دهد و نرم‌افزار ورودی لمسی را غیرفعال می‌کند، بنابراین نمایشگر بی‌فایده می‌شود.
به گفته منبع، یکی دیگر از جزئیات جالب این است که آیفون SE 2022 اکنون با مودم کوالکام اسنپدراگون X57 عرضه می شود. ما نتوانستیم این مودم را در وب سایت کوالکام پیدا کنیم، بنابراین کوالکام می‌تواند یک مدل سفارشی را برای اپل طراحی کرده باشد. این مودم است که یکی از ویژگی های جدید بزرگ در SE محسوب می‌شود و اتصال 5G را به ارمغان می‌آورد. این مودم شامل پشتیبانی از طیف جدید باند C در ایالات متحده است (هرچند بدون پشتیبانی از mmWave).
کالبدشکافی آیفون SE 2022 باتری بزرگتر آن را نسبت به نسل های قبلی نشان می‌دهد
به نقل از منبع، با همه اینها آیفون SE 2022 به طور قابل توجهی شبیه به نسخه 2020 به نظر می‌رسد و تنها تفاوت های جزئی در اجزای مختلف دارد.
نظر شما راجع به اطلاعات بالا چیست؟ آیفون SE 2022 را دستگاه موفقی می‌دانید؟
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یه پیام دارم برای تیم کوک عزیز:
حداقل صفحه نمایششو فول اچ دی میزدی🤦🏻‍♂️

واسه این گوشی اچ دی زیادم هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری