حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE سال ٢٠٢٢ با همان طراحی قبلی ارائه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | اپل، شایعات

آیفون SE، جزو ارزان‌ترین آیفون‌هایی است که اپل آن‌ها را روانه بازار می‌کند. در واقع، سری آیفون SE همان گوشی‌های میان رده اپل است. ما در برخی از شایعات، اطلاعاتی از طراحی مجدد و جذاب‌تر iPhone SE 2022 را دیده بودیم. اما گفته می‌شود که آیفون SE سال ٢٠٢٢، با همان طراحی نسل قبل ارائه خواهد شد.

آیفون SE سال ٢٠٢٢ به زودی ارائه می‌شود؛ اما بدون تغییر در طراحی!

چند ماه پیش یک طرح مفهومی جذاب و جالب از آیفون SE 2022 منتشر شد که از بازطراحی کلی حکایت داشت.

 

طرح مفهومی آیفون SE 2022 را ببینید!

 

اما در گزارش Phonearena گفته می‌شود که چنین خبری نیست. بر اساس اطاعات منتشر شده از سوی افشاگران چینی قابل اعتماد از وبلاگ اپل، Macotakara، نسل بعدی آیفون SE، همچنان طراحی مشابه با iPhone SE 2022 خواهد داشت. اگر این موضوع صحت داشته باشد، خبرهای خوبی نداریم.

در نتیجه، احتمالاً iPhone SE 2022 با نمایشگر ۴.٧ اینچی از نوع Retina IPS LCD معرفی می‌شود. حاشیه‌های ضخیم دور نمایشگر نیز یکی دیگر از نکات این طراحی هستند. اما در عوض، همچنان حسگر تشخیص اثرانگشت TouchID حذف نشده است. به همین ترتیب، آیفون SE سال ٢٠٢٢ احتمالاً با قدیمی‌ترین طراحی نسبت به دیگر آیفون‌ها معرفی می‌شود. حتی اگر پیشرفت‌های داخلی نیز حاصل شوند، این رابطه برقرار است. به طور کلی، تصور می‌شود که iPhone SE 2022 با تراشه Apple A15 Bionic و ۴ یا همان ٣ گیگابایت حافظه رم در iPhone SE 2020 به دست کاربران برسد. در کل، خیلی نباید برای iPhone SE 2022 اشتیاق داشت.

در مقابل، آیفون‌های ٢٠٢١ دارای طراحی با لبه تخت و ناچ‌های کوچک‌تر هستند. طراحی لبه تخت بدنه، در آیپدهای جدید نیز به کار رفته است. در سری آیفون ١٣، خبری از TouchID نیست و FaceID جایگزین آن شده است. بر اساس شایعات، آیفون SE 2022 در حوالی آذر یا دی ماه وارد فاز تولید انبوه می‌شود. معرفی آن نیز اوایل سال آینده خواهد بود. قیمت احتمالی این گوشی، برابر با ٣٩٩ دلار آمریکا است.

در نهایت بگویید که نظر شما در مورد عدم تغییر در طراحی نسل جدید iPhone SE 2022 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
طاها قلی پور

زیاد جالب نیست سه چهار تا ایفون با یه طراحی بیان

Farcry

اصلا جالب نیست اگر این طوری بمونه
فکر نکنم تعداد کسایی که آیفون با دکمه هوم بخوان توی کل دنیا زیاد باشه
البته من بعید میدونم اپل طراحی آیفون se جدید رو تغییر نده
احتمال زیاد میاد از حسگر اثر انگشت داخل دکمه روشن/خاموش استفاده میکنه و حاشیه های نمایشگر رو هم کمتر میکنه ولی اندازه نمایشگر همون ۴ اینچ باقی میمونه

Auroro

مزخرف ترین گوشی جهان

mehpsa

شما دیگه چقدر پر رو شدید. آخه اپل چقدر خرج نوآوری باید بکنه تا شما قانع بشید ، همین چند ماه پیش بود که اپل تونست جای دوربین های رو عوض کنه ، حداقل باید چند سال صبر کنید که خستگی اینکار از تنشون بره ، حالا شما ۶۰۰ دلار اضافه میدید روی قیمت گوشی دیگه دلیل نمیشه اینقدر در توقع بشید ،
اپل فراتر از یک سیب

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️