حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 با ۱۸ گیگابایت حافظه رم دیده شد

نوشته

3 سال قبل | 16 دیدگاه | ایسوس، شایعات

از دیدن موبایل هایی با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم تعجب می کنید؟ بیاید یک خبر جالب برای شما بخوانم: “گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 با ۱۸ گیگابایت حافظه رم دیده شد”! بله، هجده گیگابایت حافظه رم و آن هم روی یک موبایل اندرویدی!

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 با ۱۸ گیگابایت حافظه رم

ما می دانیم گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 تاریخ ۲۰ اسفند ۹۹ معرفی خواهد شد. امروز اما به گزارش wccftech و با لو رفتن بنچمارک Geekbench این دستگاه، می بینیم که ۱۸ گیگابایت حافظه رم هم می تواند روی این دستگاه ارایه شود.

ظاهرا، مدل جدیدی از ROG Phone 5 در Geekbench 5 به نمایش درآمده است و در حالی که قبلا این پرچمدار مخصوص بازی با 16 گیگابایت رم دیده شده بود، آخرین اطلاعات درز شده به ما ۱۸ گیگابایت رم را نشان می دهد.

با فرض صحت این واقعیت، این اولین گوشی هوشمند پرچمدار در کل جهان خواهد بود که از این اندازه حافظه بهره می برد. صادقانه بگویم، حتی رم های ۱۶ گیگابایتی نیز برای گوشی های هوشمند بیش از حد هستند اما به نظر می رسد ایسوس می خواهد یک “اولین” را به نام خود بزند و البته کمی حاشیه سازی کند.

ایسوس ROG Phone 5 احتمالا تراشه Snapdragon 888 دارد و از سیستم خنک کننده بهتر بهره می برد

مطمئنا، مصرف كنندگانی كه قصد دارند ROG Phone 5 را بخرند باید بدانند كه استفاده از حافظه رم بیشتر در تلفن های هوشمند، باعث افزایش مصرف انرژی آنها می شود، البته آن ها نباید نگران باشند. دلیل آن این است که ظرفیت باتری ROG Phone 5 برابر ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت است، که نه تنها باعث افزایش عمر باتری می شود بلکه ضخامت آن را نیز افزایش می دهد (!).

اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس ؟

جزئیات بیشتر از مشخصات درز شده نشان می دهد که تراشه این پرچمدار مخصوص بازی، اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود و نه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس.  این را می گویم چون در اطلاعات قبلی ذکر شده بود که نام رمز تراشه این دستگاه “+Lahaina” یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است، اما این موضوع در تصویر امروز ذکر نشده است. اگر ناامید شده اید، به خاطر داشته باشید که در صورت کنترل دقیق دما با استفاده از محلول خنک کننده، اسنپدراگون ۸۸۸ احتمالاً می تواند با کلاک بالاتری روی راگفون ۵ کار کند.

به هر حال، ROG Phone 3 توانست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس را با کلاک 3.40 گیگاهرتز (به جای 3.10 گیگاهرتز) ارائه کند که نشان می دهد ROG Phone 5 نیز می تواند به همان نتیجه برسد. تمام این جزئیات با نشت های قبلی، از جمله نتایج تک هسته ای و چند هسته ای Snapdragon 888 مطابقت دارد. اگرچه می توانید در مقایسه با تراشه نسل قبل شاهد افزایش امتیاز باشید اما این نسبت به A14 Bionic پایین تر است.

اگر شما بخواهید این گوشی گیمینگ را بخرید، آیا مدل ۱۸ گیگابایت حافظه رم را انتخاب خواهید کرد؟ فکر می کنید این میزان رم با ۱ ترابایت حافظه داخلی همراه شود یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

یا ابالفضل این دیگه بازی رو میخوره🤯🤯🤯🤯

قرار نیست با ۱۸ گیگ رم پرفورمنس گیمینگش بالا بره
۱۲۸ گیگ رم هم بود اثری نداشت

Mahdi

فقط میتونم بگم خسته شدیم دیگه بسه دیگه😂😂

Mahdi

اگه قیمت مثل پارسال باشه چرا که نه

Mohammadr

لنتیا من هنوز سیستمم رمش 4ه😂😂 بازی موبایلی یا برنامه های پردازشی مگ میخوان به کجا برسن که اینقد رم بخوان

_V_

من رمم ۲ ئه 🥺😂

Taha

رم منم دوعه🥺😂
# شباهت
# شراکت

_V_

رم ۲ی ما واقعیه بهتر از رم ۱۶ بقیس 😂😭

Taha

سنگین بود و معنا دار😂👍

Mohammadr

😂😂
دیگ فکر کنم تا دو سال دیگه هم کسی بخواد گوشیشو نگه داره، تهش رم 8 کافی باشه.
اگه کالاف و فورتنایت و پابجی سنگین‌ترین‌ها باشن(حالا برنامه سنگین تری اگ هست نمیدونم)، تهش 1.5 تا 2.5 گیگ رم اشغال میکنن… نصف رمو برای رابط کاربری بزاریم، هنوزم رم 6 جوابه… دیگ 18 خیلی الکیه

_V_

این دیگه هدفش بازاریابی و جلب کردن توجه ئه
رم بالای ۶ واقعا کاربرد خاصی نداره فعلا تو موبایلا برای اکثریت

Mahdi

چرا تو موبایل یه کاربرد داره ، من تو یه کانال یوتیوب که ویدیوهای شبیه‌ساز نینتندو سوییچ رو میزاشت گفت که رم ۶ لگ داره رم ۸ خوبه ولی رم ۱۲ فوق‌العاده هست واسه شبیه ساز نینتندو سوییچ ، که اونم ما عمرا بریم سراغش و فقط واسه این یوتیوبرا کارایی داره

Mahdi

منظورم شبیه‌ساز نینتندو سوییچ برای لندرویده

Mahdi

اندروید

Milad7

بازی با اعداد برای جذب مشتری! 😬

sajad_027

جالبه🧐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)