حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 تاریخ ۲۰ اسفند ۹۹ معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 2 دیدگاه | ایسوس

ایسوس قرار است جدیدترین تلفن پرچمدار گیمینگ خود یعنی ROG Phone 5 را کمی زودتر از حد معمول معرفی کند. امروز Gsmarena گزارش می دهد که گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5 تاریخ ۲۰ اسفند ۹۹ ساعت ۱۴:۲۰ معرفی خواهد شد.

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 5

یک صفحه شمارش معکوس در وب سایت ایسوس قرار گرفته است که تاریخ معرفی و همچنین نام تلفن را مشخص می کند. همانطور که انتظار می رفت، این خانواده گوشی های گیمینگ از عدد ۴ عبور خواهد کرد، چرا که در برخی از کشورهای آسیایی مانند چین بار منفی دارد.

ایسوس راگفون ۵

ایسوس راگفون ۵

به طور معمول، تلفن های ROG در تابستان معرفی می شوند، که گاهی اوقات چیپست نیمه دوم سال کوالکام را ارایه می کنند. این معرفی در اوایل سال نشان می دهد که ما یک تراشه Snapdragon 888 را در ROG Phone 5 خواهیم دید، که قبلا در برخی از بنچمارک Geekbench منتشر شده است. این بنچمارک ها همچنین تأیید کردند که این گوشی دارای ۸ گیگابایت یا ۱۶ گیگابایت رم است.

در واقع، در حالی که ASUS اطلاعات زیادی در مورد مشخصات این گوشی ارایه نکرده است، اما در حال حاضر گزارش ها برخی از ویژگی های آن را مشخص کرده است. آژانس صدور گواهینامه چینی TENAA نمایشگر 6.78 اینچی AMOLED، پشتیبانی از 5G و باتری دو سلولی 6000 میلی آمپر ساعت را تایید می کند. در گزارش 3C هم دیدیم که باتری از شارژ ۶۵ وات پشتیبانی می کند. تصاویر همچنین نشان داده اند که به نظر می رسد یک LED رنگی با قابلیت تنظیم نور روی قاب پشتی همراه با قاب دوربین سه گانه قرار گرفته است.

البته، با توجه به اینکه این یک گوشی مخصوص بازی است، احتمالاً می توانید یک صفحه نمایش با رفرش ریت بالا داشته باشید که باید مانند ROG Phone 3 سال گذشته 144 هرتزی باشد. همچنین احتمال زیادی وجود دارد که ASUS یک سری لوازم جانبی برای کمک به تجربه بازی داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر ایسوس راگفون ۵ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

منتظرش نیستم چون اصلا پیدا نمیشه
بعدشم من با طراحی موبایل های گیمینگ اصلا حال نمی کنم یه جورین

Milad7

داخل ایران تک و توک گیر میان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)