حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 به این صورت خواهد بود

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | ایسوس، رندر

انتظار داریم که سری گوشی‌های گیمینگ ایسوس برای سال ۲۰۲۴ به زودی معرفی شوند. به تازگی و با انتشار غیررسمی رندرهای تبلیغاتی این محصول، طراحی گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 لو رفته است.

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8

انتظار داریم که این خانواده شامل ۲ مدل پایه و پرو شود. این برند تایوانی قبلا به ما نگاهی رسمی به طراحی پنل پشتی دستگاه داده بود. با این وجود حالا و با انتشار رندرهای جدید می‌نوانیم نگاهی دقیق‌تر به آن‌چه که این گوشی گیمینگ خواهد بود، داشته باشیم.

گیمینگ ایسوس ROG Phone 8

گیمینگ ایسوس ROG Phone 8

طراحی قاب پشتی این گوشی با یک جزیره دوربین خاص دوپله‌ای قابل توجه است. هر چند در گوشی‌های گیمینگ تمرکز ویژه‌ای برکیفیت و قابلیت‌های دوربین وجود ندارد اما طراحی خاص آن باعث تمایز با دیگر محصولات موجود در بازار می‌شود. لوگوی ROG نیز به صورت نقطه‌ای و بزرگ روی قاب پشتی دیده می‌شود.

وقتی به لبه‌های این دستگاه نگاه می‌کنیم، ۲ پورت USB C مشخص است. یکی از این پورت‌ها همان جایی است که انتظارش را دارید و دیگری روی لبه سمت چپ قرار دارد. این برای وضعیتی است که شما در حالت افقی می‌خواهید با گوشی بازی کنید و اگر به شارژ متصل است، مزاحم شما نباشد. حتی پورت موجود در لبه پایین هم به گوش آن منتقل شده است.

روی لبه پایین جک ۳.۵ میلی‌متری صدا برای اتصال تجهیزات صوتی مانند هدفون وجود دارد که برای گیمرها خبر خوبی است. عدم وجود تاخیر تجهیزات صوتی بلوتوثی در نمونه‌های سیمی واقعا مهم است. خروجی بلندگو و میکروفون اصلی نیز همینجاست.

 

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 8 Pro از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3 استفاد می‌کند. این دستگاه دارای گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است. همچنین انتظار می‌رود در بخش دوربین فیلم‌برداری 8K، فیلم‌برداری حالت خاص گیمبال‌طور برای حذف لرزش تصویر و زوم تا ۱۰ برابر را شاهد باشیم.

نظر شما درباره طراحی این گوشی گیمینگ خاص ایسوس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)