حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 Pro را تماشا کنید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ایسوس

اخیرا تست مقاومت گوشی‌های گیمینگ کاملا ناامیدکننده ظاهر شده است. چهار ماه پیش جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس رونمایی شد. سری ROG Phone 6 ایسوس جدیدترین محصولات در این دسته هستند و می خواهیم ببینیم که مقاومت آن‌ها چطور است. در همین راستا تست مقاومت گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 Pro زک منتشر شده که با هم تماشا خواهیم کرد.

گوشی گیمینگ ایسوس ROG Phone 6 Pro

ایسوس راگ فون ۶ پرو

ایسوس راگ فون ۶ پرو

ایسوس راگ فون ۶ پرو با طراحی بسیار زیبا و خاص گیمینگ خود می تواند کاملا جذاب ظاهر شود. اما مقاومت آن چطور است؟ خب اگر نگاهی به تصویر اصلی مطلب داشته باشید می بینید که جواب خیلی مثبتی برای آن نداریم.

با بررسی‌های اولیه از بیرون، میبینیم که طراحی آن تفاوت زیادی با نسل قبلی خود ندارد، نسلی که در این تست مثل یک تکه شکلات شکست! خب انتظار داریم که این نسل هم همین اتفاق را تجربه کند که همینطور هم شد، اما چطور؟ بیاید ویدیو آن را تماشا کنیم:

در تست خراشیدگی شیشه گوریلا گلس ویکتوس استفاده شده در این دستگاه در سطح ۶ خراشیده شد. بدنه آلومینیومی هم طبق انتظار خراشیده می شود. حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر در برابر خراشیدگی مشکلی ندارد و کار می کند.

در تست شعله، پیکسل ها می سوزند و توانایی بازیابی ندارند. و در نهایت تست خم شدن را دیدیم که در اولین تراشه دستگاه کاملا از پاشید و شکست.

نظر شما درباره عمکلرد ایسوس در کیفیت ساخت این گوشی گیمینگش چیست؟ فاکتور کیفیت ساخت در خرید شما چقدر اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)