حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنباکسینگ آیفون ۱۲ آبی و آیفون ۱۲ پرو گرافیت را در دو ویدیو کوتاه ببینید

نوشته

3 سال قبل | 9 دیدگاه | اپل، تماشا کنید

دستگاه های تست آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو به دست صاحب نظران و رسانه های جهانی رسیده است اما آن ها هنوز اجازه انتشار ویدیوهای نگاه نزدیک و آنباکسینگ خود را ندارند. اگر دوست دارید آنباکسینگ آیفون ۱۲ آبی و آیفون ۱۲ پرو گرافیت را در دو ویدیو کوتاه ببینید، ما اینجا دو ویدیو برای شما داریم.

آنباکسینگ آیفون ۱۲ آبی

آنباکسینگ آیفون ۱۲ آبی

آنباکسینگ آیفون ۱۲ آبی

آیفون ۱۲ تنوع رنگی بالاتری نسبت به مدل های پرو دارد. رنگ آبی نیز یکی از رنگ های جدید این دستگاه است. پیش از این رنگ آبی را در تولیدات برندهای دیگر البه زیاد دیده ایم. در این ویدیو کوتاه نگاه مختصری به iPhone 12 خواهیم داشت.

 

اندازه صفحه نمایش آیفون ۱۲ برابر ۶.۱ اینچی است، همان اندازه نمایشگر آیفون ۱۱ و آیفون XR که قبلا ارایه شده بود. خبر خیلی خوب این که آیفون ۱۲ در حال انتقال از صفحه LCD به OLED است. و همانطور که شایعه شده است، این گوشی برای ظاهری کلی دارای کناره های مسطح است که با iPad Pro و iPad Air (به علاوه آیفون 4 مربوط به سال های قبل) بیشتر مطابقت دارد.

آیفون ۱۲ در رنگ های سیاه ، سفید، آبی، قرمز و سبز ارائه خواهد شد. جدا از کناره های تخت، هنوز هم تا حد زیادی به آیفون ۱۱ شباهت دارد. هنوز یک بریدگی در بالای صفحه قرار دارد که فناوری Face ID اپل را در خود جای داده است، اگرچه حاشیه های اطراف صفحه کاهش یافته و این یکی دیگر از مزایای سوئیچ به پنل OLED است.

آنباکسینگ آیفون ۱۲ پرو گرافیت

آنباکسینگ آیفون ۱۲ پرو گرافیت

آنباکسینگ آیفون ۱۲ پرو گرافیت

آیفون ۱۲ پرو البته نسبت به نسل قبلی یک رنگ متفاوت دارد. این جا به جای رنگ سبز شاهد رنگ آبی هستیم. همچنین دیگر به رنگ خاکستری آن Space Gray گفته نمی شود و اسم Graphite برای آن انتخاب شده است. شاید باید گفت متاسفانه این دستگاه رنگ مشکی ندارد.

 

هر دو آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی بزرگتر از آیفون 11 پرو 5.8 اینچی و آیفون 11 پرو مکس 6.5 اینچی هستند. به ویژه آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی با گرفتن تاج به عنوان بزرگترین گوشی اپل تاکنون قابل توجه است. مدل های Pro از طراحی فولاد ضد زنگ (به جای آلومینیوم در آیفون 12) ، در چهار رنگ خاکستری یا همین گرافیت ، نقره ای ، طلایی و آبی جدید استفاده می کنند.

مدل های جدید آیفون 12 پرو از تراشه A14 Bionic اپل برخوردار خواهند شد. این تراشه اولین بار در ماه گذشته در iPad Air جدید ارائه شد. پیش از این گرگ جوسویاک در توصیفش گفته بود “قدرتمندترین تراشه ساخته شده توسط اپل” است.

تراشه جدید اولین اپل است که از فرآیند ۵ نانومتری استفاده می کند (به جای فرآیند 7 نانومتری که در A13 Bionic سال گذشته استفاده شد). اپل می گوید که هر دو پردازنده 6 هسته ای جدید و چهار هسته ای پردازنده سریعتری هستند که عملکرد آن طبق ادعای شرکت تا 50 درصد سریعتر از هر تلفن دیگری است.

نظر شما درباره آیفون ۱۲ آبی و آیفون ۱۲ پرو گرافیت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
TheFreeCritic

میخوام بازی معرفی بکنم
اسنپ 865 ,که هیچ A14 هم کم میاره

.TauCeti Technology Benchmark
دان کننین از گوگل پلی لذت ببرید

SHREK

چه گرافیکی😜😀😀

S AH

نِه باریکلا
نِه باریکلا

Mahdi

خب این واسه سنجش قدرت گوشیه

اینا هر دوتا قدیمیه😑😑

SHREK

عتیقه
comment image
😁

TheFreeCritic

⁦❤️⁩⁦❤️⁩😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😭😭😭😭

OnePlus_Fan

خار نوآوری

Milad7

سلایق متفاوته ولی حقیقتا من طراحی نسل قبلی را بهتر میپسندم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)