حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه ارزان تر هواوی میت ۳۰ پرو 5G در نسخه ۱۲۸ گیگابایت و قیمت ۹۱۰ دلار از فردا ارایه خواهد شد

نوشته

4 سال قبل | 6 دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

سه ماه پیش بود که هواوی میت ۳۰ پرو 5G رسما معرفی شد. هر چند این دستگاه فروش بسیار خوبی در چین داشت اما در بازار جهانی به دلیل محروم بودن از خدمات گوگل نتوانست مخاطبان را راضی به خرید کند. خبر خوب اما این است که هواوی می خواهد نسخه 5G این دستگاه حتی ارزان تر از قبل به دست کاربران برسد پس نسخه ارزان تر هواوی میت ۳۰ پرو 5G در نسخه ۱۲۸ گیگابایت و قیمت ۹۱۰ دلار از فردا ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نسخه ارزان تر هواوی میت ۳۰ پرو 5G

هواوی میت ۳۰ پرو 5G

هواوی میت ۳۰ پرو 5G

هواوی میت ۳۰ پرو 5G در زمان عرضه در دو نسخه، یکی با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار ارائه شدند. امروز هوآوی نسخه جدیدی از این گوشی را با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به دو نسخه قبلی اضافه کرد.
نسخه جدید از فردا در چین پیش‌فروش می‌شود و از تاریخ ۲۷ آذر ۹۸ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. هوآوی قیمت این نسخه از Mate 30 Pro 5G را 6399 یوان، معادل 910 دلار یا 820 یورو تعیین کرده است.

هواوی میت ۳۰ پرو 5G دارای چیپست کایرین ۹۹۰ است و با اندروید ۱۰ که با رابط کاربری EMUI 10 شخصی‌سازی شده در درون جعبه عرضه می‌شود. نمایشگر این دستگاه 6.53 اینچی OLED با رزولوشن Full HD+ است و سنسور اثر انگشت در زیر این نمایشگر تعبیه شده است.

میت ۳۰ پرو 5G دارای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی است. دوربین اصلی با یک سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض، یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله‎فوتو و یک سنسور سه‌بعدی ToF همراه شده است. ظرفیت باتری این دستگاه 4500 میلی آمپرساعت است و هوآوی امکان پشتیبانی از شارژر 40 واتی باسیم، 27 وات بدون سیم را برای این دستگاه فراهم کرده است.

نظر شما درباره این قیمت جدید برای گوشی 5G هواوی در رده پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Galaxy

خداوکیلی صد تومن میدم ..چرا ایران نمیای

V800B

۹۱۰ دلار ارزونه😢

SASAN.T

۹۱۰× ۱۳۵۰۰=۱۲۱۹۴۰۰۰
+
رجیستری این مدل تقریبن ۲ تومن
=۱۴۱۹۴۰۰۰ خوبه

Chalton

سه ماه پیش بود که هواوی میت ۳۰ پرو 5G رسما معرفی شد. هر چند این دستگاه فروش بسیار خوبی در چین داشت اما در بازار جهانی به دلیل محروم بودن از خدمات گوگل نتوانست مخاطبان را راضی به خرید کند.)
دید سامسونگ همچین حرکتی زده گفت حتما صلاحی توش هست.

Amir galaxy

دست و پا میزنه برای فروش بیشتر!

Milad7

900 دلار ارزانه 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)