حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک گوشی 5G هواوی با سیستم عامل HarmonyOS در دست توسعه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

به نظر می رسد که هووی، با وجود محدودیت‌ها همچنان روی تلفن‌های هوشمند 5G کار می‌کند. وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین اخیراً درخواست ثبت یک گوشی هوشمند 5G از هواوی دریافت کرده است. این به ما می گوید که یک گوشی 5G هواوی با سیستم عامل HarmonyOS در دست توسعه است.

گوشی 5G هواوی با سیستم عامل HarmonyOS

این گوشی با شماره مدل NOH-AN80 رصد و مجوز دسترسی به شبکه در تاریخ 18 اکتبر ثبت شد. اطلاعات دسترسی به شبکه نشان می دهد که دستگاه یک تلفن همراه دو سیم‌کارته فعال است. همچنین از استاندارد اتصال مخابراتی NR NSA / NR SA / TD-LTE / LTE FDD / WCDMA / cdma2000 / CDMA 1X / GSM پشتیبانی می کند. علاوه بر این، این دستگاه از فناوری پهنای باند ارتقا یافته موبایل (eMBB) برمبنای 5G پشتیبانی می کند. در بخش نرم افزار هم سیستم عامل HarmonyOS اجرا می شود.

در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد این تلفن هوشمند 5G وجود ندارد. از شماره مدل به نظر می رسد که این دستگاه مربوط به سری Mate باشد. به نظر می رسد که ارتباط هایی به Huawei Mate 40 Pro دارد. برای مقایسه، شماره مدل هواوی میت ۴۰ OCE-AN00 است. شماره مدل میت ۴۰ پرو NOH-AN00 و شماره مدل میت ۴۰ پرو پلاس NOP-AN00 است.

جدیدترین مدل پرچمدار هواوی، سری میت 50 است. این سری از ارتباط ماهواره Beidou، حالت اضطراری کم باتری، شیشه Kunlun مقاوم و هارمونی او اس 3 پشتیبانی می کند. با این حال هواوی میت ۵۰ پرو یک گوشی 5G نیست اما با قاب خاص، این دستگاه به یک گوشی هوشمند 5G تبدیل می شود.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید هواوی توانسته به محدودیت‌ها غلبه کند و یک گوشی 5G ارائه نماید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)