حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شبکه 5.5G برای اولین بار در سری Find X7 اوپو ارائه می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شبکه 5G

امروز China Mobile از راه‌اندازی تجاری شبکه 5G-Advanced با نام 5.5G یا 5GA خبر داد. اولین گوشی‌هایی که از این استاندارد جدید پشتیبانی می‌کنند، هم‌اکنون در بازار موجود هستند. پیت لاو، مدیر محصول اوپو، به‌تازگی تیزری را منتشر کرده است که Find X7 Ultra را با شبکه 5.5G یا همان 5GA متصل به آن در نوار وضعیت این گوشی نشان می‌دهد.

شبکه 5.5G سری Find X7 اوپو

پستی در Weibo در این مورد وجود دارد که نشان می‌دهد Oppo Find X7 استاندارد نیز باید با اتصال 5.5G به‌روز شود. این مورد جالب است زیرا این گوشی‌ها از چیپست‌های مختلفی استفاده می‌کنند؛ Snapdragon 8 Gen 3 برای مدل اولترا و Dimensity 9300 برای مدل استاندارد. این باعث می‌شود سری Find X7 اولین گوشی‌هایی باشد که از 5.5G پشتیبانی می‌کنند.

شبکه 5.5G سری Find X7 اوپو

شبکه 5.5G سری Find X7 اوپو

بااین‌حال، انتظار می‌رود این تعداد در یک سال به بیش از 20 دستگاه سازگار افزایش یابد. China Mobile قصد دارد تا پایان سال جاری شبکه جدید را برای پوشش بیش از 300 شهر راه‌اندازی کند. 100 مورد اول شامل کلان‌شهرهای عظیم پکن، شانگهای و گوانگژو می‌باشد.

شبکه 5G-Advanced تا 300 درصد سریع‌تر است و سرعت دانلود آن به 10 گیگابیت‌برثانیه و آپلود آن نیز به 1 گیگابیت‌برثانیه می‌رسد. برای نمایش شبکه جدید، China Mobile سالن‌های نمایش 5G-A را در مکان‌های مختلف در سراسر چین ایجاد کرده است. مشتریان دارای OPPO Find X7 Ultra می‌توانند از این سالن‌ها دیدن کنند تا شبکه 5.5G را به‌طور مستقیم تجربه کنند.

5G-Advanced یک نام بازاریابی برای نسخه 18 3GPP است. این نام شامل «شبکه‌های غیرزمینی» می‌باشد، یعنی استفاده از ماهواره‌ها به‌عنوان اتصال شبکه که ممکن است مربوط به تیزر اخیری باشد که برای Find X7 Ultra با ارتباطات ماهواره‌ای وجود دارد.

هدف این فناوری جدید بهبود مقیاس اتصال و شبکه اینترنت اشیا (IoT) در سطح وسیع است. علاوه‌بر این، 5.5G شبکه‌های هوا و فضای را یکپارچه می‌کند و به‌طور بالقوه پوشش گسترده‌تری را ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره شبکه اینترنت 5.5G و پشتیبانی سری فایند X7 به‌عنوان اولین گوشی‌های هوشمند از این استاندارد جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی