حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش بینی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی 5G در بازار چین و طی ۵ ماه ابتدایی ۲۰۲۱

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه 5G، موبایل

چین در زمینه 5G بسیار پیشرفته عمل کرد. از زیرساخت و ارایه شبکه 5G به مردم تا دستگاه های با پشتیانی از 5G در رده های قیمتی مختلف، همه به استفاده عملی از این زیرساخت بسیار مهم منجر شده است. در همین زمینه پیش بینی فروش ۱۰۰ میلیون گوشی 5G در بازار چین و طی ۵ ماه ابتدایی ۲۰۲۱ توسط Digitimes منتشر شده است.

فروش گوشی 5G در بازار چین 

بر اساس اطلاعات آکادمی فناوری اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT)، در مجموع ۹۱.۲۷ میلیون تلفن هوشمند 5G در چهار ماه اول سال ۲۰۲۱ در بازار چین فروخته شده است.

به گفته ناظران صنعت، به لطف عرضه مدل های جدید توسط برندهای چینی، از جمله هواوی، شیائومی، اوپو و ویوو، فروش کلی گوشی های 5G در بازار موبایل چین تا پایان ماه جاری میلادی به بیش از ۱۰۰ میلیون دستگاه خواهد رسید.

فقط در ماه آوریل، فروش گوشی های هوشمند (چه 5G و چه غیر 5G) در چین ۲۶.۹۷ میلیون دستگاه بوده است که ۳۴ درصد نسبت به سال قبل کاهش داشته است. برای چهار ماه اول سال ۲۰۲۱، فروش کل گوشی های هوشمند در بازار چین به ۱۲۳ میلیون دستگاه رسیده که ۳۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

از هر ۵ موبایل فروخته شده در چین، ۴ عدد آن ها 5G است!

فروش مدل های 5G در بازار چین و طی ماه آوریل به 21.42 میلیون دستگاه رسیده است که تقریباً ۸۰ درصد از کل فروش موبایل های بازار چین در این ماه را تشکیل می دهد.

آیفون ۱۲ و آیفون ۱۱ از جمله رنگ جدید آیفون ۱۲، در ماه آوریل از فروش خیلی خوبی در چین برخوردار بودند. این دستگاه ها در مجموع ۲.۷ میلیون دستگاه یا ۱۰ درصد از سهم بازار را تصاحب کردند. این در حالی است که ماه قبل از آن این سهم برابر ۸ درصد بوده است.

ناظران تخمین زده اند که میزان فروش آیفون های اپل در چین با سه برابر رشد سالانه به ۸ تا ۸.۵ میلیون دستگاه برسد.

نظر شما درباره رشد و همه گیری 5G در بازار چین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)