حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G با سرعت دانلود و آپلود چشمگیر ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | یک دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

اخیرا هواوی میت ۲۰ ایکس 5G تاییدیه TENNA را هم دریافت کرد تا همه چیز برای عرضه‌ی آن در این کشور آماده باشد. گوشی هوشمندی که در تست‌های انجام شده، سرعتی نزدیک به 700 مگابیت بر ثانیه را برای دانلود و 37.2 Mbps را برای آپلود به ثبت رساند. هواوی میت ۲۰ ایکس 5G با سرعت دانلود و آپلود چشمگیر ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

ظاهرا هواوی Mate 20 ایکس 5G در ماه جاری میلادی، وارد بازار چین می‌شود. در اواخر ماه ژوئن، کمپانی سازنده مدعی شد که محصولش مجوز اتصال به نخستین شبکه 5G این کشور را دریافت کرده است. از طرفی پشتیبانی دستگاه از شبکه‌های SA و NSA هم به تایید رسیده و حالا ظاهر شدن هواوی میت ۲۰ ایکس 5G در وب‌سایت TENAA، گواه دیگری بر عرضه‌ی قریب‌الوقوع آن در چین است.

به گزارش PhoneArena، این گوشی درون شبکه 5G ودافون اسپانیا، سرعت دانلود 694 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود 37.2 مگابیت بر ثانیه را ثبت کرد. در شبکه 4G LTE آمریکا اما، سرعت دانلود بین 30 تا 35 مگابیت بر ثانیه و سرعت آپلود، بین 10 تا 15 مگابیت بر ثانیه بود. هواوی میت 20 ایکس در اکتبر سال 2018 با تمرکز بر قابلیت‌های گیمینگ معرفی شد و حالا به لطف نسخه 5G آن، کاربران می‌توانند از اتصالی پرسرعت برای کلود گیمینگ هم بهره‌مند شوند.

مشخصات هواوی Mate 20 ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

اخیرا فروش دستگاه در برخی کشورها از جمله امارات آغاز شد و از این طریق، به مشخصات فنی آن پی بردیم. از تفاوت‌های این گوشی 5G در قیاس با نسخه 4G LTE هواوی میت 20 ایکس، باید به وجود مودم Balong 5000 در آن اشاره کنیم. البته ایجاد فضای لازم درون دستگاه برای آنتن‌های 5G، به قیمت حذف جک 3.5 میلی‌متری هدفون، نبود اسپیکر دوم و کاهش سایز باتری (از 5000 به 4200 میلی‌آمپر ساعت) تمام شده است.

در عوض، هواوی میت 20 ایکس 5G از سوپر شارژ 40 وات پشتیبانی می‌کند؛ در حالی که نسخه 4G قادر به پشتیبانی از شارژ سریع 22.5 وات است. دو دستگاه طراحی یکسانی دارند؛ البته اگر رنگ سبز زمردی و لوگوی 5G را در پنل پشتی گوشی جدید نادیده بگیریم.

میت ۲۰ ایکس 5G دارای یک نمایشگر اولد 7.2 اینچی با وضوح فول اچ دی پلاس و ناچ قطره‌ای است. دستگاه با سیستم عامل اندروید 9 پای در پوسته‌ای از EMUI 9.1 کار می‌کند؛ ضمن اینکه نسخه عرضه شده در امارات، 8 گیگ رم و 256 گیگ حافظه داخلی دارد.

درباره مشخصات اپتیک آن هم باید به دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی و ماژول سه‌گانه در پنل پشتی اشاره کنیم. این مجموعه از یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، یک دوربین 20 مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و یک دوربین 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو با توانایی زوم اپتیکال 3x تشکیل شده است.

شما منتظر این موبایل خوش قیمت 5G هواوی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
afsoon

قیمتش خیلی وسوسه کننده هست .

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)