حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G با قابلیت دو سیم کارته ارایه می شود

نوشته

4 سال قبل | 16 دیدگاه | شبکه 5G، هواوی

شرکت هواوی با وجود تحریم توسط ایالات متحده در نظر دارد به زودی از اولین گوشی هوشمند 5G با قابلیت پشتیبانی از دو سیم‌کارت در چین رونمایی کند. هواوی میت ۲۰ ایکس 5G با قابلیت دو سیم کارته ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مودم 5G هواوی

مودم 5G هواوی

شرکت‌های چینی مختلفی مشغول کار بر روی گوشی‌های 5G هستند. به عنوان مثال ویوو تایید کرده که در سه ماهه سوم سال جاری گوشی گیمینگ iQOO 5G را راهی بازار خواهد کرد. در سوی دیگر نوبیا مشغول کار بر روی Nubia X 5G بوده، ZTE برای این بازار Axon 10 Pro 5G را ارائه خواهد کرد و بر اساس اسناد به ثبت رسیده در سازمان TENNA، شرکت هواوی نیز گوشی میت 20 ایکس نسخه 5G را به بازار چین عرضه خواهد کرد.

هرچند در حال حاضر نیز شاهد حضور گوشی‌های 5G در بازار هستیم، با این حال اسناد مربوط نشان می‌دهد که میت ۲۰ ایکس هواوی احتمالاً عنوان اولین گوشی 5G با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را به دست خواهد آورد. نکته جالب توجه آنکه تحریم‌های ایالات متحده بر روی روند معرفی گوشی‌های جدید این شرکت تأثیر نداشته و تقریباً روزی نیست که اطلاعات از محصولات معرفی نشده هواوی به بیرون درز پیدا نکند.

به هر حال میت 20 ایکس به عنوان جدیدترین عضو سری میت 20 هواوی که سال گذشته معرفی شد اکنون توانسته مجوز دسترسی به شبکه 5G به صورت مستقل (SA) و غیر مستقل (NSA) با قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت را از اپراتور مرکزی چین به دست آورد. در سوی دیگر هرچند Mate 20 X هم اکنون در رنگ‌های آبی و نقره‌ای به بازار راه پیدا کرده است، با این حال تصویر فوق نشان می‌دهد که مدل 5G آن به رنگ سبز عرضه خواهد شد.

همان‌طور که در تصویر فوق مشاهده می‌شود، علاوه بر حک شدن آرم 5G، در قاب پشتی این گوشی هواوی از دوربین 3 گانه با چینش مربعی شکل و سنسور اثر انگشت استفاده شده است. در حالی که مدل‌های شناخته شده کنونی تنها قابلیت پشتیبانی از یک سیم کارت در حالت 5G را دارا هستند، یکی از مدیران ارشد هواوی تایید کرده که یک اسلات سیم کارت میت 20 ایکس از شبکه 5G و دیگر از 4G پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G

هواوی میت ۲۰ ایکس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت و قیمت ۷۲۵ دلاری

هرچند هنوز اطلاعاتی از زمان معرفی و عرضه این محصول به طور رسمی از سوی شرکت سازنده منتشر نشده است، با این حال خرده فروشی آنلاین 3C body مدعیست که نسخه 5G گوشی Mate 20 X با شماره ساخت EVR-AN00، از ماه آینده به بازار عرضه می‌گردد.

در بخش مشخصات نیز انتظار داریم میت 20 ایکس مدل 5G همچون مدل پیش‌فرض دارای سخت افزاری همچون نمایشگر 7.2 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‎دی، تراشه هشت هسته‌ای قدرتمند Kirin 980، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم، 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی، دوربین سلفی 24 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 40+8+20 مگاپیکسلی اصلی برند Leica اشاره باشد.

البته برخلاف مدل اصلی با باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی، Huawei Mate 20 X 5G به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی و مودم Balong 5000 5G هواوی تجهیز شده است.

کاهش ظرفیت باتری به دلیل افزایش ابعاد برد اصلی گوشی و استفاده از مودم 5G صورت گرفته است. در نهایت منبع خبر معتقد است که نسخه 5G گوشی میت 20 ایکس با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قرار است با قیمت 725 دلاری در بازار چین عرضه شود.

نظر شما درباره هواوی میت ۲۰ ایکس 5G با پشتیبانی از دو سیم کارت و قیمت ۷۲۵ دلاری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

گوشی های 5g اونقدری که فکر میکنیم هم گرون نشده قیمتشون نسبت به نسخه عادی…
فکر میکنم گوشی 5g ویوو هم جایی بین 650 تا 750 دلار باشه…

afsoon

من روز معرفی این حرف رو زدم شما قبول نکردید .

Amin B3DA

باطریش بخاطر مودم 5G کم شده و حیف بود. اما در کل خوبه

_V_

قیمتش خوبه!

نیما عرفانی

من هیچی نمیگم
فقط طراحی قاب پشتی رو بهش دقت کنید⁦☺️⁩
دیگه خودتون تصور کنید هواوی برا طراحیِ سری میت ۳۰ میخواد چیکار کنه 😎🙌

_V_

👑👑👑

Amin B3DA

دوستان کسی نوت 9 داره؟ اگر کسی داهر اطلاع بده یه جا میخوام با گوشیش لاگین شه اگر ممکنه

نیما عرفانی

میلاد داره

Amin B3DA

اسم اکانتش؟

_V_

Milad7

afsoon

اونوقت وقتی من قیمت ها رو میگم یه عده تز میدن که نه از کجامیاری فایو جی خیلی گران هست .خخخ .فایو جی نهایت بیست دلار روی هزینه تولید یه گوشی اثر گذار باشه از سال آینده میشه پنج دلار .آری سامسونگ بخاطر همین فایو جی .سیصد دلار می‌کشه روی قیمت گوشی هاش .اپل هم همینجور .کمپانی های که فقط بدنبال سود هستن .

afsoon

همتون یه معذرت خواهی بهم بدهکارید😊 قیمت رو می‌بینید؟ هم قیمت پی ۳۰ هست فایو جی هم دارد .ویوو هم نسخه پایه ۴۵۰ دلار هست بخاطر فست شارژ ۱۲۰ واتی هم دویست دلار قیمت ببره بالا ‌‌.فایو جی هم هزینه خاصی ندارد .اگر خوب یادتون باشه چند سال پیش برند های موجود در بازار ایران فرق نسخه تری جی و فور جی نهایت ۷۰ هزار تومن بود که با دلار ۳ هزار تومنی اون زمان میشد ۲۳ دلار .الان هم همینجور هست ‌‌.اما ذهن های درگیر تعصب دارید و فقط میخاهیید بگید افسون اشتباه می‌کنه .به زودی هم بسیاری از کمپانی ها پرچمدار فایو جی میسازن با قیمت های زیر ۵۰۰ دلار .

The Destroyer

حالا شما وایسا قیمت ویوو رو ببین

afsoon

اگر سه ماه آینده به بازار بده قیمت نهایت ۷۰۰ دلار اگر ۶ ماه دیگه بده ۶۰۰ دلار .هرچند امکان ندارد که نسبت به نسخه پایه که ۴۵۰ دلار هست اینقدر قیمت بالا باشه و خودت هم می‌دونی که قیمت بشدت رقابتی خواهد بود

The Destroyer

بله رقابتی خواهد بود ولی نه دیگه ۷۰۰ دلار اونم با اون مشخصات

_V_

باهوش /-:
وقتی در اون حد میشه اختلافش که یه چیز عادی شده باشه و یه چیز جدید تو دنیا نباشه
نه وقتی که تازه یه ورایزن امریکا فقط پشتیبانی میکنه /-:(وقتی که سری اس۱۰ اومد)
خود هواویم رو میت ایکسش که هیچیش بهتر از فولد نیست جز دیزاین جلوش و ۵جی تو همه نسخه ها(فولدم هم ۴جی داره هم ۵جی) اونهمه قیمت بیشتر گذاشته!
ا،ه به خاطر ۵جی نیست پس حتما سود خیلی زیاد و الکیی کشیده روش پس اینجوری یه حرف دیگت درباره طمع کاری چینیا نقض میشه عزیزم!
یا میخوای مث همیشه منو ترول خطاب کنی و از تفکراتت یه چیزی بیاری بیرون!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)