حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

به عقیده iFixit تعمیر گلکسی اس ۱۰ بسیار دشوار است

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

گوشی های این روزها شیک تر، شکننده تر و سخت‌تعمیرتر شده اند. پرچمدارهای سال های اخیر سامسونگ با امتیاز ۴ از ۱۰ برای آسانی تعمیر یکی از سخت‌تعمیرترین ها در بازار بوده اند اما حالا گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ ای آمده اند تا رکوردی جدید به جای بگذارند. به عقیده iFixit تعمیر گلکسی اس ۱۰ بسیار دشوار است و در ادامه با هم بیشتر درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

امتیاز تعمیرپذیری گلکسی اس ۱۰

تعمیرپذیری گلکسی اس ۱۰

تعمیرپذیری گلکسی اس ۱۰

همانطور که در امتیاز تعمیرپذیری گلکسی اس ۱۰ از iFixit می بینید، امتیاز ۳ از ۱۰ یکی از پایین ترین امتیازاتی است که ثبت شده است.برای مقایسه باید گفت که سامسونگ گلکسی نوت ۹ امتیاز ۴ از ۱۰ را ثبت کرده بود، هواوی میت ۲۰ پرو امتیاز هم همین امتیاز و آیفون Xs امتیاز ۶ از ۱۰ را دارد.

در خلاصه کالبدشکافی گلکسی اس ۱۰ توسط iFixit آمده که تمام پیج ها با یک ابزار باز می شود، بسیاری از قطعات به صورت ماژولار تعویض می شود اما پورت شارژر به مادربرد متصل است. این را در کالبدشکافی جری نیز شاهد بودیم. تعویض باتری گلکسی اس ۱۰ دشوار است و دیگر قطعات نیز خیلی چسبکاری شده اند.

به صورت کلی به نظر می رسد سامسونگ نسل به نسل فاکتور تعمیرپذیری را کمتر می کند، البته که این لزوما عمدی نیست و احتمالا به دلیل پروسه ساخت است که خب به نظر من باید با در نظر گرفتن این فاکتور مهم دستگاه را طراحی کنند. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Sadeghh

چرا شاهکار نتیجه باتری گلکسی s10 رو منتشر نمی کنید؟!

mostafa3

نتیجه باتری s10 امتیاز 79
در سایت gsm
منتشر شد
فرقی نکرده با گذشته همش یک امتیاز

Saeed Mohammadipouya

مگه نمیدونی طرفدار سامسونگن

Mashallah_khan

تو چیزی هست که این اشغال توش نر..نه؟
هر شرکتی حتی شیائومی چپ و راست بهش میر..نن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)