حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ گلکسی S10 سامسونگ از طریق LineageOS 19 ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

اندروید ١٢ یکی از جذاب‌ترین نسخه‌های سیستم عامل اندروید طی سال‌های گذشته محسوب می‌شود. بسیاری از افراد، منتظر دریافت آپدیت اندروید ١٢ در گوشی خود هستند. در این فاصله، آپدیت اندروید ١٢ گلکسی S10 از طریق LineageOS 19 ارائه شده است.

آپدیت اندروید ١٢ گلکسی S10 از طریق یک کاستوم رام معروف ارائه شد

آپدیت اندروید ١٢ گوشی‌های سامسونگ، فعلاً در فاز بتا است. این آپدیت برای سری Galaxy S21 منتشر شده بود.

 

آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی سامسونگ Galaxy S21 با OneUI 4 در آمریکا منتشر شد

 

بر اساس گفته‌های Gizmochina، نسخه‌های مجهز به تراشه Exynos گلکسی اس ١٠ هم اکنون می‌توانند طعم اندروید ١٢ را بچشند. این مهم، به لطف ارائه آپدیت LineageOS 19 با اندروید ١٢ برای این دستگاه به ارمغان آمده است. هفته گذشته، گوگل رسماً اندروید ١٢ پایدار را معرفی کرد و کدهای آن را به صورت عمومی در AOSP به اشتراک گذاشت. ممکن است این به روزرسانی برای بسیاری از دستگاه‌ها از جمله پیکسل‌های گوگل نیز به صورت پایدار تکمیل نشده باشد. اما در مقابل، کاربران کاستوم رام طی روز‌های اخیر شاهد انتشار آپدیت کاستوم رام‌ها با اندروید ١٢ بوده‌اند. حتی این کاستوم رام‌ها در فاز بتای اندروید ١٢ موجود بودند.

ما پیش از این دیده بودیم که ردمی K20 Pro به وسیله کاستوم رام از اندروید ١٢ بهره مند شده است. در حال حاضر، تمام مدل‌های Galaxy S10 که به تراشه Exynos مجهز هستند، می‌توانند آپدیت اندروید ١٢ را دریافت کنند. توسعه دهنده شناخته XDA با نام Ivan_Meler، نسخه اولیه LineageOS 19.0 بر پایه اندروید ١٢ را برای Galaxy S10، گلکسی S10 Plus و گلکسی S10e منتشر کرده است.

ظاهراً این نسخه از کاستوم رام مورد اشاره، نسبت به نسخه اولیه بسیار پایدارتر است. موارد سخت افزاری مانند وای فای، بلوتوث، حسگر تشخیص اثرانگشت، فلش، اسپیکر و دوربین نیز به خوبی در آن کار می‌کنند. در صورت علاقه مندی، شما می‌توانید کاستوم ریکاوری این به روزرسانی را از طریق مجیسک فلش کنید. البته باید هشدار دهیم که امکان خرابی VoLTE و VoWi-Fi در این به روزرسانی وجود دارد. همچنین برخی از ویژگی‌های خرابی نسخه‌های قبلی LineageOS نیز در این نسخه نیز موجود هستند. هرچند ممکن است این مشکلات با به روزرسانی مرتفع شوند.

خبر خوب، این است که آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی S10، تم‌های پویای Material You را به ارمغان می‌آورد. بنابراین، با تغییر رنگ پس زمینه، رنگ برنامه‌های گوشی شما نیز بسته به آن تغییر خواهند کرد. خب، اگر که شما از چگونگی نصب کاستوم رام بر روی گوشی خود مطلع هستید و به نصب این به روزرسانی علاقه دارید، می‌توانید به لینکی که در ادامه قرار می‌دهیم، مراجعه کنید. مشخصاً شما به یک کاستوم ریکاوری TWRP و آنلاک کردن بوتلودر دستگاه خود نیاز خواهید داشت. بنابراین، فراموش نکنید تا از اطلاعات خود پشتیبان گیری کنید و شرایط نصب کاستوم را فراهم کنید.

📥📥 دانلود کاستوم رام LineageOS 19.0 بر پایه اندروید ١٢ برای گوشی‌های سری Galaxy S10 با تراشه Exynos 📥📥

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ آیا LineageOS 19.0 را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mehpsa

باگ های اپل چی شد؟ درست شدن؟ یا هنوز صفحش میلرزه؟
الآنauruo. میاد میگه تو دست تو که نمیلرزه تو دست ما میلرزه که ما به لرزاندن چیزها تو دستمون عادت داریم ، ، farcry و faez هم میگن راست میگه ما عادت داریم و تونستم شب ها حرکت گردنمون رو با لرزش نمایشگر هماهنگ کنیم که هم تصویر صافی میبینیم و هم اون بنده خدایی که برامون اپل خریده احساس رضایت بیشتری موقع لرزاندن گردنمون می‌کنه و زودتر کارش تموم میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️