حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10 بهبود دوربین و پایداری بلوتوث را به‌همراه دارد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

چهارمین سالگرد سری گلکسی اس 10 به‌زودی از راه می‌رسد و خوشحالیم که می‌بینیم این گوشی‌ها همچنان آپدیت های جدید را دریافت کرده و از سوی سامسونگ پشتیبانی نرم‌افزاری می‌شوند. این خانواده در ماه مارس به One UI 4.1 ارتقا یافت و وصله‌های امنیتی سه‌ماهه را نیز دریافت کرد. اکنون، یک به‌روزرسانی بزرگ‌تر آمده است که ثبات کلی گوشی‌ها را با تمرکز بر روی بخش دوربین و پایداری اتصال بلوتوث بهبود می‌بخشد.

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10

نشریه GalaxyClub به‌تازگی گزارش داده است که گوشی‌های پرچمدار سال 2019 سامسونگ شامل سه دستگاه گلکسی اس 10، گلکسی اس 10 پلاس و گلکسی اس 10e، اکنون می‌توانند به‌روزرسانی G97*FXXUGHVJ5 را در برخی مناطق دانلود کنند. این به‌روزرسانی 1 گیگابایت حجم دارد و حاوی وصله امنیتی ماه اکتبر است. اما این آپدیت همچنین موارد بیشتری را نیز با خود به‌همراه دارد که در اینجا تغییرات رسمی آمده است:

پایداری دوربین بهبود یافته است.

اتصال بلوتوث و پایداری بهبود یافته است.

پایداری کلی دستگاه بهبود یافته است.

امنیت دستگاه بهبود یافته است.

هیچ خبری در مورد گلکسی اس 10 5G وجود ندارد، اما این مدل هرگز به‌طور رسمی در سطح جهانی در دسترس نبوده است. این گوشی اغلب در فرانسه، آلمان، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس و بریتانیا در دسترس بود، بنابراین افراد محلی که این مدل را خریداری کرده باشند، ممکن است بخواهند احتمال انتشار به‌روزرسانی مذکور برای گوشی خود را بررسی کنند. همچنین نسخه کره‌ای یک به‌روزرسانی نسبتاً بزرگ در 31 اکتبر دریافت کرد.

موضوع گلکسی اس 10 لایت نیز وجود دارد، اما این گوشی در مسیر به‌روزرسانی جداگانه قرار دارد و همچنان وصله‌های امنیتی ماهانه را دریافت می‌کند. S10 ،S10+ ،S10e و S10 5G درعوض در یک برنامه سه‌ماهه قرار دارند، بنابراین انتظار می‌رود به‌روزرسانی بعدی آن‌ها در اوایل سال 2023 ارائه شود.

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10

آپدیت جدید سری گلکسی اس 10

نظر شما پیرامون آپدیت جدید سری گلکسی اس 10 با تمرکز بر روی بهبود دوربین و بلوتوث چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی