حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو در iFixit و امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، هواوی

سه روز پیش بود که در ترنجی کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو (Huawei Mate 20 Pro) را دیدیم. آن جا که گفتیم متاسفانه این کالبدشکافی iFixit نیست که امتیاز تعمیرپذیری بدهد اما مشخصا تعمیر هوآوی میت ۲۰ پرو خیلی ساده نیست ولی حالا کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو در iFixit منتشر شده و امتیاز تعمیرپذیری ۴ از ۱۰ برای آن ثبت می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به آن داشته باشیم.



اگر علاقه مند به بررسی کل روال کالبدشکافی هوآوی میت ۲۰ پرو هستید می توانید از قاب بالا آن را مشاهده کنید. اما کالبدشکافی پرچمدار نیمه دوم سال ۲۰۱۸ هوآوی که بالاتر از ۱۰۰۰ دلار هم قیمت دارد چه چیزی را مشخص می کند؟طراحی ویژه هواوی برای کنار هم قرار دادن قطعات داخلی منحصر به فرد است. قاب شیشه ای پشتی رنگ گرادیانت جالبی دارد که از درون دستگاه هم به همین رنگ دیده می شود.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو یکی از مواردی است که توجه بخش زیادی از کاربران را به خود جلب می کند، هر چند این دستگاه سیستم تشخیص چهره سه بعدی هم داشته باشد. این حسگر اثرانگشت توسط شرکت Goodix ساخته شده است. اگر می خواهید نگاهی از نزدیک تر به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر و سیستم تشخیص چهره ۳ بعدی هوآوی میت ۲۰ پرو داشته باشید می توانید تصاویر زیر را ببینید:

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر هوآوی میت ۲۰ پرو

سیستم تشخیص چهره هوآوی میت ۲۰ پرو

سیستم تشخیص چهره هوآوی میت ۲۰ پرو

در پایان باید گفت تعمیر پذیری هوآوی میت ۲۰ پرو همانند گلکسی نوت ۹ سخت به شمار می رود و برای امتیاز تعمیرپذیری از iFixit امتیاز ۴ از ۱۰ را می گیرد. آیفون های اپل در این بخش از سامسونگ و هوآوی جلوتر هستند و امتیاز ۶ از ۱۰ را دارند اما هزینه تعمیر آیفون ها بیشتر از رقبای آسیایی خود است. در جدول زیر می توانید جزئیات امتیاز تعمیرپذیری هوآوی میت ۲۰ پرو از ifixit را ببینید:

امتیاز تعمیر پذیری هوآوی میت ۲۰ پرو

امتیاز تعمیر پذیری هوآوی میت ۲۰ پرو

نظر شما چیست؟ به نظر کیفیت ساخت خوبی برای هوآوی میت ۲۰ پرو در نظر گرفته شده است و با توجه به طراح زیبای شیشه ای این روزهای موبایل هوشمند، تعمیر آن ها بیش از پیش سخت تر شده است.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

آیفون رو ببینید! امتیاز ۶ از ۱۰ داره!

اپل، روح فناوری :)

حالا همینو من می گفتم ۵۰۰ تا منفی می دادین!

BeFair

داداش گلم، حقیقتی رو که میگی با لحن بهتر بگو، کسی رو نرنجون، کسی ازت بدش نمیاد

علی شیخ زاده

مهم ترین دلیل تعمیر پذیری سخت نوت و میت رو میشه گفت خمیده بودن نمایشگره و جداسازی رو دشوار کرده توی سایت منبع هم بهش اشاره شده

CAPCOM

حساسترین و شکننده ترین بخش نمایشگره

Amir Hossein

در کل پرچمدارا و گوشی های جدید به سختی تعمیر میشن یا غیرقابل تعمیرن.زیاد نباید رو این چیزا حساب باز کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)