حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پشتیبانی نرم افزاری سری گلکسی S10 و گلکسی A50 سامسونگ به پایان رسید

نوشته

11 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

با انتشار وصله‌ های امنیتی آوریل ۲۰۲۳، سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری از چندین گوشی هوشمند خود را متوقف کرد. این تلفن های هوشمند، در سال ۲۰۱۹ معرفی شده بودند. سامسونگ امروز رسماً اعلام کرد که پشتیبانی نرم افزاری سری گلکسی S10 و گلکسی A50 به پایان رسیده است.

گلکسی S10 علیرغم پایان پشتیبانی نرم افزاری، وصله های امنیتی را تا ۳ ماه دیگر دریافت می‌کند

سامسونگ پس از چندین سال ارائه آپدیت، سرانجام پشتیبانی نرم افزاری از سری گلکسی S10 و Galaxy A50 را متوقف کرد. سری Galaxy S10 که هم اکنون به پایان عمر پشتیبانی نرم افزاری خود رسیده است، شامل یک نسخه استاندارد، نسخه پلاس و Galaxy S10e می‌شود. تلفن های هوشمند مذکور دیگر به روز رسانی های نرم افزاری را دریافت نخواهند کرد. همه محصولات فوق در سه ماهه اول سال ۲۰۱۹ عرضه شدند. آن ها به طور پیش‌فرض از نهمین نسخه اندروید و رابط کاربری One UI برخوردار بودند.

Galaxy S10 plus

گلکسی ای ۵۰، تا کنون موفق به دریافت دو آپدیت اندروید (تا اندروید ۱۱) شده است. سری گلکسی اس ۱۰ اما چندی پیش موفق به دریافت اندروید ۱۲ شدند. طبیعی است که گوشی های هوشمند پرچمدار، به روز رسانی های بیشتری نسبت به دستگاه های مقرون به صرفه دریافت کنند. گفته می‌شود که Galaxy S10 5G تا سه ماه دیگر آپدیت های امنیتی را دریافت خواهد کرد. گلکسی اس ۱۰ لایت نیز تا یک سال دیگر پچ های امنیتی را دریافت می‌کند.

Galaxy A50

گلکسی S10 Lite تقریباً یک سال پس از معرفی سری اس ۱۰ وارد بازار شد. این تلفن هوشمند به طور پیش‌فرض از دهمین نسخه اندروید برخوردار بود و چندی پیش موفق به دریافت آپدیت اندروید ۱۳ شد. این دستگاه نیز سه آپدیت اساسی خود را دریافت کرده و دیگر به روز رسانی بزرگی را دریافت نمی‌کند. همان طور که Gizmochina اشاره میکند، اگرچه سامسونگ پشتیبانی نرم افزاری سری گلکسی S10 و گلکسی ای ۵۰ را متوقف کرده است. اما این تلفن های هوشمند باید طبق معمول و بدون هیچ مشکلی کار کنند.

نقد و بررسی ویدیویی گلکسی اس ۱۰ ای (Galaxy S10e): ارزان تر و بهتر

آیا تا کنون تجربه استفاده از سری گلکسی اس ۱۰ یا گلکسی ای ۵۰ سامسونگ را داشته اید؟ نظر شما درباره این تلفن های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی