حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید گلکسی S10 منتشر شد: اندروید ۱۳ نه اما آپدیت امنیتی اوت بله!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

اولین روز از اسفند ۱۳۹۷ بود که حتی فکر کرونا را هم نمی‌کردیم و درگیر حدودا ۳ برابر شدن نرخ ارز بودیم، زمانی که هنوز می شد تا ۱۰ میلیون تومان یک پرچمدار لوکس خرید؛ همان زمان خانواده گلکسی S10 معرفی شدند. زمان می‌گذرد و دستگاهی که زمانی از شایعات آن سیر نمی‌شدیم حالا دیگر در ماه‌های آخر دریافت آپدیت خود قرار دارد. آپدیت جدید گلکسی S10 منتشر شد و همان که انتظار دارید اندروید ۱۳ نیست اما آپدیت امنیتی اوت را به همراه دارد.

آپدیت جدید گلکسی S10

در حالی که اندروید 13 متأسفانه رویای غیرقابل‌تحقق کاربران گلکسی اس 10، اس 10 پلاس و گلکسی اس 10 ای خواهد بود، سامسونگ در حال حاضر در حال عرضه وصله امنیتی اوت ۲۰۲۲ برای پرچمداران سال 2019 خود است. البته اگر حوصله داشته باشید می توانید با رام‌های شخصی‌سازی شده به هر جا که دوست دارید برسید!

این به‌روزرسانی که در حال حاضر در کشورهای خاصی از اتحادیه اروپا مانند آلمان، یونان، لوکزامبورگ، لهستان، سوئیس و منطقه شمال اروپا منتشر شده و در نهایت به بقیه کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده، از جمله سایر مناطقی که تلفن‌ها در آن‌ها بودند، می‌رسد

خانواده گلکسی اس ۱۰

خانواده گلکسی اس ۱۰

مبان‌افزار مورد نظر تحت شماره ساخت G97XFXXSGHVH2 منتشر می‌شود. این به‌روزرسانی صرفاً یک به‌روزرسانی رفع اشکال به نظر می‌رسد که هدف آن خلاصی از بیش از ۶۰ آسیب‌پذیری حریم خصوصی و امنیتی است که نیمی از آن‌ها مشکلات کلی سیستم‌عامل اندروید و نیمی دیگر مختص محصولات سامسونگ بود.

موارد موجود در لیست رفع اشکال مربوط به مشکلات مهم Samsung DeX، Knox VPN، بلوتوث، NFC، Wi-Fi، و نشت نسبتاً جدی آدرس MAC و غیره است.

گذشته دریافت آپدیت گلکسی اس ۱۰

سری گلکسی اس 10 با اندروید ۹ وارد شد و متعاقباً آپدیت اندروید ۱۰، اندروید ۱۱ و اندروید ۱۲ را دریافت کرد. با توجه به هم‌دوره‌های خود باید گفت این خانواده بسیار خوش‌شانس بوده که شامل عملکرد جذاب ارایه آپدیت سامسونگ شد.

سری گلکسی اس 10 همچنین نسل اول رابط کاربری One UI فعلی سامسونگ را معرفی کرد و جایگزین رابط کاربری Samsung Experience که قبلا استفاده می شد، بود.

از آنجایی که اندروید 13 نسبت به اندروید 12 ارتقای انقلابی چندانی ندارد، می‌توان گفت که خانواده گلکسی اس 10 در بازه نسبتا خوبی باقی مانده است و سامسونگ همچنان وصله‌های امنیتی منظم را برای دستگاه‌های قدیمی‌تر خود منتشر می‌کند.

شما از خانواده گلکسی اس ۱۰ خاطره‌ای دارید؟ در بخش نظرات با ما و دوستان ترنجی خود در میان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)