حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس 10 آپدیت غیرمنتظره جدیدی در مکزیک دریافت کرد

نوشته

6 ماه قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

در اوایل سال جاری، پشتیبانی نرم‌افزاری چهارساله برای سری Galaxy S10 سامسونگ شامل سه مدل گلکسی اس 10e، گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس به پایان رسید. این پرچمداران واجد شرایط سه ارتقای اصلی سیستم‌عامل اندروید و چهار به‌روزرسانی امنیتی بودند، بنابراین قرار نیست آپدیت جدیدی دریافت کنند. بااین‌حال، امروز در یک اتفاق غیرمنتظره، سری گلکسی اس 10 سامسونگ یک آپدیت جدید با وصله امنیتی مربوط به ماه سپتامبر 2023 را در مکزیک دریافت کردند.

آپدیت جدید گلکسی اس 10

به‌تازگی، سه گوشی گلکسی S10e، S10 و +S10 در اپراتور Telcel مکزیک به‌روزرسانی جدیدی دریافت کرده‌اند. این آپدیت یک وصله امنیتی جدیدتر (دقیقاً وصله سپتامبر 2023) را به‌همراه دارد و نسخه نرم‌افزاری دارد که به HWI1 ختم می‌شود.

در ادامه، باید دید که آیا سایر بازارها (و اپراتورها) این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد یا خیر. ممکن است این فقط یک استثنا برای سری Galaxy S10 در اپراتور Telcel مکزیک باشد.

آپدیت جدید گلکسی اس 10

آپدیت جدید گلکسی اس 10

بااین‌حال، باید توجه داشت که قرار نیست این موضوع به‌عنوان نشانه‌ای تلقی شود که سامسونگ درحال گسترش پشتیبانی از به‌روزرسانی‌های امنیتی است تا با سیاست دیوانه‌وار جدید گوگل مطابقت داشته باشد که باعث می‌شود دستگاه‌های پیکسل حداقل تا هفت سال پس از عرضه، به‌روزرسانی  دریافت کنند. حتی اگر سامسونگ سیاست خود را اصلاح کند، که ممکن است درنهایت نیز این اقدام را انجام دهد، آن برای دستگاه‌هایی به قدمت گلکسی اس 10 انجام نخواهد داد.

در هر صورت، دارندگان گلکسی اس 10 ای، اس 10 و اس 10 پلاس در مکزیک می‌توانند به‌روزرسانی را از منوی Settings » Software update گوشی خود دانلود کنند.

دیدگاه شما پیرامون جدیدتری آپدیت سری Galaxy S10 در مکزیک به‌همراه آخرین بسته امنیتی ماه سپتامبر 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی