حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: اکسپریا ایر اپن استایل (Xperia Ear open Style)

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | تماشا کنید، سونی، گجت‌های پوشیدنی

این روزها بازار گجت های هوشمند پوشیدنی حسابی داغ است. یکی از این گجت ها که مورد توجه قرار گرفته است هندزفری بلوتوث های هوشمند است. سامسونگ، اپل و حتی سونی تا پیش از نمونه هایی تولید کرده اند. برخی از این نمونه ها در بازار به صورت تجاری موجود است و برخی در دست توسعه. سونی با جدیدترین طرح مفهومی خود یعنی اکسپریا ایر اپن استایل (Xperia Ear Open Style) که به صورت یک نمونه اولیه تولید شده است به نمایشگاه IFA2017 آمده و بد نیست که نگاهی داشته باشیم به معرفی سونی برای آن، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

[aparat id=”6Q5fW”]

مثل ایربادهای اپل یا گیر آیکون ایکس (Gear IconeX) این هدست نیز کاملا بی سیم است و هر گوش آن نیز از یکدیگر مستقل است. شما می توانید با ژست های مختلف حرکتی آن را کنترل کنید،‌فرامین صوتی به آن بدهید و البته در حین ورزش یا فعالیت های بدنی که مناسب برای همراه داشتن موبایل نیست، موسیقی گوش کنید.

نظر شما درباره اکسپریا ایر اپن استایل (Xperia ear open Style) چیست؟ به نظر شما ارزش هزینه های نسبتا بالا را دارد؟ چه انتظاری از این دسته گجت ها دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

قیمت مشخص نیست؟انگار سمعکن !

Peiman

دقیقا منم حس خوبی بهشون ندارم
ادم فکر میکنه سمعکه

Mortazavi

سونی بجای کار روی ساعت های هوشمند که تقریباً یه تکنولوژی شکست خورده هست روی ابزار پوشیدنی کاربردی تر کار می کنه که یه نمونه فوق‌العاده ش همین هست.
تمایز بزرگ محصولات سونی همین خاص بودنش هست و اینکه مثل بقیه کپی نمی کنه و تکنولوژی های ویژه خودش رو داره.

Mortazavi

مثلاً همین اسمارتفون ها
همه رفتن سراغ کم کردن مگاپیکسل ولی سونی با سنسور بزرگتر رزولوشن خارق‌العاده 10 مگاپیکسل رو داره و میبینید توی فیلمبرداری و عمق عکس و نمایش رنگها شارپنس بهترین دنیاست و نمره دوربین اس8 با میانرده 2016 سونی برابر شد.
توی باتری همه سراغ افزایش اندازه رفتن ولی سونی با بهینه سازی و کاهش اندازه باتری سراغ افزایش ایمنی و طول عمر باتری رفته و میبینید که گوشی 6اینچی با صفحه فوق‌العاده FHD با 621 نیت نور و باتری 2700 سیزده ساعت پخش فیلم HD میده.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)