حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات Oppo Reno 7 Pro Plus لو رفت: ٢۵ گیگابایت حافظه رم!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، شایعات

کمپانی اوپو در پی افزایش سهم خود در بازار موبایل جهانی است. بنابراین، این کمپانی چینی سعی می‌کند تا با ارائه نسل جدید گوشی‌های خود به همراه قابلیت‌های به روز شده، سهم خود را بیشتر افزایش دهد. سری گوشی‌‌های Reno 7، به زودی رونمایی خواهد شد. اما پیش از انتشار هرگونه جزئیات رسمی، مشخصات Oppo Reno 7 Pro Plus لو رفته است!

مشخصات Oppo Reno 7 Pro Plus لو رفت: مجهز به برترین تراشه فعلی کوالکام

همین امسال بود که سری گوشی‌‌های Reno 6 رسماً معرفی شدند. هر کدام از این گوشی‌ها، از مشخصاتی جذاب و طراحی حیرت آور برخوردار هستند.

 

سه گوشی Reno 6 اوپو، Reno 6 Pro و Reno 6 Pro Plus رسماً معرفی شدند

 

بر اساس گزارشی که EqualLeaks به تازگی منتشر کرده است، چینی‌ها قصد دارند تا در آینده‌ای نزدیک، گوشی‌های جدید خود را تحت سری Reno 7 روانه بازار کنند. برترین عضو این سری، گوشی Reno 7 Pro Plus خواهد بود. مانند چند نسل قبل، این دستگاه با مشخصات ویژه و جذاب‌تری عرضه خواهد شد.

اما دقیقاً این مشخصات از چه قرار هستند و گوشی رده بالای اوپو چه چیزی برای ارائه دادن به کاربران خواهد داشت؟ در جواب این سؤال، باید بگوییم که یک اسکرین شات جدید از Reno 7 Pro Plus منتشر شده است. البته توجه داشته باشید که احتمال غلط بودن اطلاعات درون آن وجود دارد. اما اجازه بدهید تا نگاهی به آن داشته باشیم. بر اساس این اسکرین شات، مدل نامبر Oppo Reno 7 Pro Plus، احتمالاً PEEM90 خواهد بود. اوپو قصد دارد تا از تراشه Snapdragon 888 Plus با لیتوگرافی ۵ نانومتری در این گوشی استفاده کند.

 

کوالکام اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس معرفی شد: Snapdragon 888 Plus برای بهبود AI

 

حداکثر ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 به همراه ١۶ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 3200MHZ برای این گوشی در نظر گرفته می‌شود. البته توجه داشته باشید که اوپو به لطف قابلیت حافظه رم مجازی خود، ٩ گیگابایت حافظه رم دیگر را به صورت کمکی به این گوشی می‌افزاید. سیستم عامل اندروید ١٢ به همراه رابط کاربری ColorOS 12 نیز یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی خواهند بود. با مشاهده نوار اعلان در این اسکرین شات، می‌توان با اطمینان گفت که دوربین سلفی رینو ٧ پرو پلاس، در حفره نمایشگر سمت چپ آن قرار گرفته است.

نظر شما در مورد مشخصات Oppo Reno 7 Pro Plus چیست؟ آیا این مشخصات مورد پسند شما هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

25 گیگ رممممم!
با وجود ۱۶ گیگ رم واقعی چه نیاز به رم مجازی داره؟
درسته چیپستش پرچمداره ولی دیگه نمیخوای گوشی رو نابود کنی!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️