حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو Reno 7 pro در مسیر هند: مسافر باریک و زیبا 15 بهمن ماه معرفی می‌شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو در چند روز اخیر از عرضه سری OPPO Reno 7 در هند خبر داده است. با شروع هفته جدید، این شرکت اکنون به طور رسمی اعلام کرده است که نسل بعدی گوشی های هوشمند Reno چه زمانی در هند معرفی می شوند. همانطور که توسط یک منبع اطلاعاتی فاش شده بود، در واقع عرضه سری اوپو Reno 7 در 15 بهمن ماه 1400 در هند تایید شده است. درست مانند نسل قبلی، این سری نیز از طریق Flipkart، فروشگاه آنلاین اوپو و فروشگاه‌ های آفلاین در سراسر هند به فروش می‌رسد.

 

 

سری Reno 7 پیش از این در چین معرفی شده‌اند و اگرچه این برند هنوز دستگاه‌ هایی را که به هند می‌آیند تایید نکرده است، اما گفته می‌شود هر سه مدل در هند نیز معرفی خواهند شد. با این حال، بنا به برخی گزارشات ممکن است تنها هفته آینده شاهد معرفی OPPO Reno7 و OPPO Reno7 Pro باشیم. و OPPO Reno7 SE ممکن است بعداً وارد این بازار شود.

اوپو Reno 7 Pro به همراه Reno 7 و Reno 7 SE معرفی شد: جذابیت دو چندان

اوپو آماده است تا سری Reno 7 را در 15 بهمن ماه 1400 عرضه کند. و پیش از این روز بزرگ، با انتشار یک بیانیه مطبوعاتی جدید، این شرکت در مورد طراحی اختصاصی OPPO Glow که در Reno7 Pro و Reno7 استفاده می‌شود که از فناوری تصویر برداری مستقیم لیزری(LDI) استفاده می‌کند، بحث کرده است.

این فن‌آوری طراحی، به پوشش شیشه‌ای پشتی این مجموعه اجازه می‌دهد هم‌زمان به بافت مات و ظاهری براق دست پیدا کند، چیزی که OPPO آن را «پارادوکسیکال» توصیف کرده است. گذشته از زیبایی شناسی، طراحی OPPO Glow با اثر ضد انگشت و ویژگی های ضد لکه خود قابلیت استفاده را نیز افزایش می دهد.

فن‌آوری جدیدتر LDI که تاکنون برای طراحی PCB در صنعت هوانوردی استفاده می‌شده است، برای حک کردن بافت‌های ظریف به اندازه 20 میکرون روی بدنه پشتی شیشه‌ای AG با پوشش نوری سری Reno 7 تغییر کاربری داده است.

پشت هر دستگاه در مجموع دارای 1.2 میلیون خط بسیار باریک است که یک توهم حرکت ستاره ای ایجاد می کند که با دنباله های بلند نور کامل می شود.

اوپو Reno 7

این سری به دوام و مقاومت نیز توجه ویژه ای شده است و Reno7 Pro با یک قاب آلومینیومی سبک وزن اما بادوام با طراحی لبه های مسطح عرضه می شود.

به نقل از منبع یکی دیگر از ویژگی های برجسته این دستگاه، صفحه نمایش 6.55 اینچی اولد 2.5 بعدی آن است که با باریک ترین حاشیه های تاریخ Reno احاطه شده است. در نتیجه، Reno7 Pro با نسبت نمایشگر به بدنه چشمگیر 92.8 درصدی عرضه می شود. همچنین از لحاظ عرض، این دستگاه باریک ترین رنو تا کنون است و تنها 180 گرم وزن دارد.

اما شاید بهترین چیز طراحی دوربین دو قلو در پشت باشد که نیمه بالایی آن از فلز و نیمه پایینی آن با پوشش سرامیکی ساخته شده است. Reno7 Pro همچنین از اولین نورهای سه بعدی در اطراف ماژول دوربین استفاده می کند. اوپو می‌گوید که فیبر های نوری با قطر 1 میلی‌متر به درون ناحیه دوربین خم می‌شود و این فیبر ها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده است که هر زمان که تماس یا اعلانی می‌رسد، نورهای ملایم و ضربانی ساطع کند.

اوپو Reno 7

اوپو Reno 7

مشخصات اوپو Reno 7

اوپو رینو ٧ پرو دارای نمایشگر ۶.۵۵ اینچی از نوع OLED با وضوح +Full HD و رفرش ریت ٩٠ هرتزی است. البته رفرش ریت ٩٠ هرتزی نمایشگر این گوشی با توجه به برچسب قیمتی آن، چندان منطقی نیست. قلب تپنده این گوشی، تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1200 Max نام دارد. حسگر تشخیص اثرانگشت این گوشی، در زیر نمایشگر آن قرار گرفته است.

درباره Reno 7 اما، اندازه نمایشگر این گوشی، از رینو ٧ پرو کوچک‌تر است و به ۶.۴٣ اینچ رسیده است. با این حال، نوع پنل همچنان یکسان است.

در بخش دوربین اما، دوربین اصلی سه گانه Reno 7 Pro، مجهز به سنسورهای ٢+٨+۵٠ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی ماکرو و فوق عریض است. حسگر تصویر اصلی این دستگاه، سونی IMX766 است. در کنار این‌ها، دوربین سلفی اوپو Reno 7 Pro، سنسور IMX709 سونی با وضوح ٣٢ مگاپیکسلی را داراست. دوربین اصلی Reno 7 نیز، از همان سنسور های جانبی بهره می‌برد. با این تفاوت که شاهد به کارگیری حسگر تصویر ۶۴ مگاپیکسلی آمنی ویژن OV64B به جای IMX766 سونی هستیم.

همچنین بر خلاف نسخه پرو، اوپو تصمیم به استفاده از اسنپدراگون 778G در رینو ٧ گرفته است.

 

رونمایی از اوپو در هند می‌تواند نشان از عرضه گسترده‌تر این محصول در بازار های جهانی باشد. با توجه به جزئیات طراحی اوپو Reno 7 pro و تعریف های پی در پی خود اوپو و همچنین کاربران، بسیار علاقه‌مندم که با این دستگاه مدتی کار کنم. شما چطور؟ جزئیات طراحی این دستگاه برای شما هم جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری