حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G اوپو Reno 7 با Snapdragon 680 رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو Reno7 مدل 4G خیلی بی سر و صدا در فروشگاه آنلاین این شرکت در اندونزی رونمایی شد. این اولین مدل 4G از این سری خواهد بود زیرا تمام مدل‌های قبلی Reno7 از 5G پشتیبانی می‌کنند، اگرچه این مدل تفاوتی با Reno7 Z 5G ندارد. مدل 4G اوپو Reno 7 با Snapdragon 680 رسما معرفی شده است و با هم در این مطلب درباره آن صحبت می کنیم.

مدل 4G اوپو Reno 7 با Snapdragon 680

مدل 7Z 5G دارای تراشه اسنپدراگون 695 است، در حالی که مدل 4G از اسنپدراگون 680 استفاده می کند. این مدل با 8 گیگابایت رم (به علاوه 5 گیگابایت رم مجازی) و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت شده است. همچنین دارای سیستم عامل ColorOS 12.1 با اندروید 12 پیش فرض است.

اوپو Reno 7 مدل 4G دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و رفرش ریت 90 هرتز با نرخ نمونه برداری لمسی 180 هرتز برای حداکثر 2 انگشت، به علاوه محافظ گوریلا گلس 5 است. این پنل سازگار با HDR است و دارای سطح Widevine لازم برای پخش محتوای HD HDR از Amazon Prime Video و سایر خدمات خواهد بود.

اوپو Reno 7 مدل 4G

اوپو Reno 7 مدل 4G

سوراخ نمایشگر دوربین سلفی در گوشه بالا سمت چپ شامل یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است که با سنسور Sony IMX709 تجهیز می شود. می دانیم که این حسگر دارای چیدمان RGBW است. ما این سنسور را در مدل های دیگر Reno7 و حتی پرچمدار Find X5 Pro دیده ایم. متأسفانه، فیلمبرداری رده پایین تر است و در رزلوشن 1080p با سرعت 30 فریم ارایه می شود.

در مورد دوربین‌های اصلی باید گفت که یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی وجود دارد. ماژول اصلی دارای لنز f/1.7 با زاویه دید 79 درجه و فوکوس خودکار است. این مدل 4G گوشی Reno7 نیز مانند دیگر اعضای خانواده خود دارای یک حلقه LED در اطراف یکی از دوربین ها است.

گوشی Reno 7 مدل 4G توسط یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر SuperVOOC با توان ۳۳ وات تامین می شود. می‌تواند تا 39 درصد را در 15 دقیقه شارژ کرد. اوپو می گوید 5 دقیقه شارژ برای تماشای 100 دقیقه ویدیو کافی است.

ضخامت این گوشی به خودی خود یک تار مو کمتر از 7.5 میلی‌متر است و بدنه شیشه‌ای فایبر آن محافظت اولیه در برابر پاشش آب IPX4 را ارائه می‌کند. رنگ مشکی Cosmic بسیار کلاسیک است، در حالی که Sunset Orange یک روکش چرمی برای پشت ارائه می دهد.

این گوشی دو سیم کارته و بدون اسلات microSD است. حداقل یک جک هدفون 3.5 میلی متری در لبه پایین وجود دارد. جعبه آن شامل یک شارژر، کابل USB و چند مورد پایه ای دیگر است.

قیمت مدل 4G رینو ۷

اوپو Reno7 (4G) برای پیش‌سفارش در اندونزی از طریق فروشگاه رسمی Oppo در دسترس بوده و قیمت آن معادل ۳۶۵ دلار است.

نظر شما درباره این گوشی اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)