حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه جهانی خانواده Oppo Reno 7 انجام شد: Dimensity 1200 Max در مدل پرو

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اوپو، برترین‌های ترنجی

عرضه جهانی گوشی های چینی کم کم از هند شروع می شود. در حقیقت خروج یک دستگاه از چین ابتدای از هند گویا می گذرد! به تازگی سری محبوب رینو ۷ برند اوپو در هند معرفی شده است. پس می توان گفت که عرضه جهانی خانواده Oppo Reno 7 انجام شده است. اینجا شاهد تراشه Dimensity 1200 Max در مدل پرو هستیم. همچنین یک ساعت و هندزفری گردنی هم از Oppo در بازار هند رونمایی شدند.

عرضه جهانی خانواده Oppo Reno 7

اوپو سری Reno7 را حدودا ۲ ماه پیش معرفی کرد و اکنون این مجموعه بالاخره عرضه جهانی خود را آغاز کرده است. اولین بازار هند است، جایی که شاهد معرفی Oppo Reno7 Pro با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 سونی هستیم.

همچنین این رونمایی با مدل ارزان تر به نام Oppo Reno7 همراه بود که در برخی زمینه های کلیدی مانند چیپست و اندازه با مدل چین متفاوت است. بیاید با مدل پرو آغاز کنیم:

اوپو رینو ۷ پرو بازار جهانی

گوشی Oppo Reno 7 Pro دارای چیپست Dimensity 1200 Max با قابلیت اتصال 5G و 12 گیگابایت رم است. این شرکت ادعا می کند که با استفاده از حافظه 256 گیگابایتی برای حذف فایل هایی که فورا مورد نیاز نیستند، حافظه رم می تواند تا 7 گیگابایت افزایش یابد.

در جلو، Reno7 Pro دارای یک صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED با رفرش ریت 90 هرتزی و سوراخ نمایشگر است. این سوراخ نمایشگر که در گوشه سمت چپ لبه بالا قرار دارد، برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX709 است.

در پشت دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با حسگر 1/1.56 اینچی و f/1.8S ارایه می شود که در گوشی Find X3 Pro هم استفاده شد. دوربین‌های ماکرو ۲ مگاپیکسلی و فوق عریض ۸ مگاپیکسلی چندان چشمگیر نیستند، اما به طور کلی چیزی است در رقبا هم می بینیم.

باتری 4500 میلی آمپر ساعتی از شارژ سریع 65 واتی SuperVOOC 2.0 پشتیبانی می کند. Reno7 Pro با ColorOS 12 پیش فرض عرضه می شود، اما رابط کاربری مبتنی بر اندروید 11 است.

اوپو رینو ۷ بازار جهانی

گوشی جهانی Oppo Reno 7 دارای چیپست Dimensity 900 است که در مقایسه با Snapdragon 778G در نسخه چینی متفاوت است. این تراشه هنوز هم با فناوری 6 نانومتری ساخته شده است و برخی از هسته های با کارایی بالای آن با فرکانس 2.4 گیگاهرتز کار می کنند. این گوشی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی در هند به فروش می رسد.

اوپو رینو ۷

اوپو رینو ۷

صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED آن بارفرش ریت ۹۰ هرتز و تاچ سمپل ریت 180 هرتز ارایه می شود.

در بخش دوربین یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی در پشت حضور دارند همچنین دوربین های 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 2 مگاپیکسلی ماکرو با مدل Reno7 Pro مشابهند.

از آنجایی که این گوشی با چیپست متفاوتی عرضه می شود، Oppo مجبور شد تغییرات داخلی را انجام دهد. ضخامت آن اندکی به 7.8 میلی متر افزایش یافته است، اما وزن آن در مقایسه با Reno7 چینی با 12 گرم کاهش به 173 گرم رسیده است.

یکی دیگر از موارد جزئی مربوط به باتری است. در حالی که ظرفیت آن 4500 میلی آمپر ساعت است، Oppo گواهینامه Reno7 را برای SuperVOOC با توان 65 واتی در هند دریافت کرد. این در مقایسه با شارژر ۶۰ وات چین کمی بهتر است.

قیمت خانواده اوپو رینو ۷ در بازار هند

گوشی Oppo Reno7 در رنگ‌های آبی و مشکی در Flipkart، وب‌سایت Oppo و فروشگاه‌های آفلاین ارائه می‌شود. قیمت از 390 دلار شروع می شود.

گوشی Reno7 Pro در رنگ‌های آبی و مشکی از طریق کانال‌های مشابه برادر خود با قیمت 535 دلار ارایه می شود.

ساعت هوشمند Oppo Watch Free و هندزفری Oppo Enco M32

این رویداد همچنین شاهد عرضه Oppo Watch Free بود. این محصول با بدنه مستطیل شکل خود به دسته بندی بندهای هوشمند و ساعت های هوشمند پل می زند. واچ فری اوپو دارای یک AMOLED در اندازه 1.64 اینچی است و این شرکت قول عمر باتری طولانی را داده است. قیمت آن 80 دلار است.

لوازم جانبی دیگری که در بازار هند معرفی شد، هدفون گردنی Oppo Enco M32 به رنگ سبز است. در حال حاضر در آمازون هند با قیمت کمتر از 25 دلار ارایه می شود.

نظر شما درباره ارایه های جدید اوپو در بازار جهانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات رینو7پرو خوبه،ولی نمیدوم قیمتش خوبه یا نه ولی فکر کنم قیمتش یکم بالا باشه، ولی در کل گوشی خوبی هستش،چیپست گوشی هم دایمن 1200مکس هستش که خیلی عالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)