حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و گلکسی ای 5 2017 (Galaxy A5 2017) در دست توسعه است

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

سامسونگ در حال حاضر توسعه آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 را به پایان رسانده اما عرضه نهایی آن به صورت رسمی و OTA به تعویق افتاده است. حدودا یک ماه پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت اندروید 8 سامسونگ گلکسی اس 8 به صورت پایدار حدود اواخر دی ارایه می شود اما به هر صورت شاهد تاخیر ناخوشایندی در عرضه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 هستیم. حال خبر رسیده که آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 ، گلکسی ای 5 2017 (Galaxy A5 2017) و گلکسی تب اس 3 در دست توسعه است، در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این موضوع اطلاعات بیشتری کسب کنیم.

به گفته منابع آگاه، سامسونگ پس از به پایان بردن پروژه آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 8 و رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس 9 (Samsung Experience 9.0) حالا در حال آغاز موج دوم عرضه آپدیت اندروید 8 برای محصولات خود است.  اگر برای شما سوال پیش آمده که کدام گوشی های سامسونگ آپدیت اندروید 8 را دریافت می کنند حتما مطلب زیر را بخوانید:

لیست تمام دستگاه‌های سامسونگ که آپدیت اندروید ۸ اوریو را دریافت می‌کنند

اما موج دوم آپدیت اندروید 8 سامسونگ به صورت مستقیم به دستگاه هایی از جمله گلکسی اس 7، گلکسی ای 5 2017، گلکسی ای 3 2017 و گلکسی تب اس 3 مربوط می شود. مسلما خیلی از دارندگان پرچمدار موفق سال 2016 سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 منتظرند تا دستگاه آن ها هم آپدیت اندروید 8 و رابط کاربری جدید سامسونگ اکسپرینس 9 را دریافت کند، چرا که رقبای سامسونگ از جمله سونی برای پرچمدار هم دوره گلکسی اس 7، آپدیت اندروید 8 را عرضه کرده اند.

یکی از سوال هایی که برای کاربران سامسونگ وجود دارد، این است که آیا این شرکت کره آپدیت اندروید 8 را برای گلکسی اس 6 نیز عرضه خواهد کرد یا نه؟ دو ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6) ارایه خواهد شد اما سه هفته پیش نیز خواندیم که شاید گلکسی اس 6 اندروید ۸ (Android Oreo) را دریافت کنند اما زیاد امید نداشته باشید!

شما کدام مدل از دستگاه های سامسونگ را دارید و آیا امید به آپدیت شدن آن وجود دارد؟ در حال حاضر چه نسخه ای از سیستم عامل اندروید را دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر بتونه S6 رو هم آپدیت کنه، خیلی خوبه.

Peiman

فقط برای a5 2017 یا برای سریa 2017 ??

این دوتا خیلی تفاوت دارند

Mahyar4581

خسته نباشن لطف کردن?

hamid reza

انشاالله همینجور پیش بره ساله بعد همین موقع آپدیتو میگیریم 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)