حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید گلکسی اس 6 اندروید ۸ (Android Oreo) را دریافت کنند اما زیاد امید نداشته باشید!

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | Android، اخبار، سامسونگ، سیستم عامل

سامسونگ سال بسیار درخشانی را پشت سر گذاشته است و اگر بخواهد به موفقیت خودش در بین کاربران ادامه دهد، بحث آپدیت نرم افزاری را نباید دست کم بگیرد. همانطوری که می‌دانیم بحث آپدیت به اندروید ۸ یا همان اوریو برای دستگاه پرچمدار فعلی یعنی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در کره جنوبی شروع شده است و بزودی برای دیگر کشور‌ها نیز آماده خواهد شد. در ادامه همراه باشید.

گلکسی اس ۶ سامسونگ را می‌توان شروع تغییرات بسیار جدی سامسونگ دانست. یکی از آپدیت‌هایی که صحبت‌هایی مبنی بر عرضه ان به میان آمده است همین دریافت اندروید ۸ است. به نظر می‌رسد به صورت فنی این دستگاه کاملا می‌تواند آپدیت را دریافت کند و مشکلی از این نظر نیست حتی درصد هماهنگی را هم ۱۰۰ درصد بیان کرده‌اند اما آیا سیاست‌های شرکت اجازه آماده سازی نهایی این اپدیت را خواهد داد یا خیر؟

در هر صورت گفته شده است که اندروید ۸ اوریو برای گلکسی اس ۶ در ماه فوریه همزمان با عرضه جهانی آپدیت اندروید برای گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس خواهد بود که بسیار اتفاق هیجان انگیزی است.

این بحث به صورت رسمی توسط پشتیبانی سامسونگ تایید و یا رد نشده است به همین دلیل به صورت کامل نمی‌توان گفت که آیا آپدیت عرضه می‌شود یا خیر اما در هر صورت این را باید مطمئن باشیم که با نسخه‌های کاستوم گلکسی اس ۶ شما توانایی اجرای کامل اندروید ۸ را دارد پس اگر سامسونگ آن را عرضه نکرد، خودتان دست به کار شوید!
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Saeed Mohammadipouya

نمیده

Peiman

اگر بده برای اس ۶ میشه سه سال پشتیبانی و این فوق‌العادس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
صدرا مخملی
شروعی تازه ....