حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۸ گلکسی جی ۷ پرایم با پیشرفت های زیاد رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

گلکسی جی ۷ پرایم (Galaxy J7 Prime) اولین عضو خانواده گلکسی جی (Galaxy J) است که دو آپدیت اساسی اندروید را دریافت می کند. گلکسی J7 Prime دو سال پیش با اندروید ۶ عرضه شدو حالا آپدیت اندروید ۸ را به صورت رسمی دریافت کرده است. آپدیت اندروید ۸ گلکسی جی ۷ پرایم با پیشرفت های زیاد رسما ارایه شده و در ادامه با هم درباره آن بیشتر صحبت می کنیم، با ما همراه باشید.

آپدیت اندروید ۸ گلکسی جی ۷ پرایم به حجم ۱۰۴۰ مگابایت رسما و به صورت OTA عرضه شده است. در این آپدیت رابط کاربری Samsung Experience 9.5 به Galaxy J7 Prime اضافه خواهد شد. بهبودهای فراوانی در لیست طولانی تغییرات گلکسی جی ۷ پرایم پس از آپدیت اندروید ۸ دیده می شود. مشخصا این آپدیت می تواند تجربه کاربری شما را از موبایل نسبتا قدیمی که در رده پایین رده قرار می گیرد، متحول کند.

ویژگی های خاص اندروید ۸ مثل پر کردن خودکار فیلدها (Autofill API) تا ویژگی تصویر در تصویر اندروید ۸ (PiP) و ویژگی داشتن دو نسخه از یک پیام رسان از جمله مواردی است که پس از آپدیت اندروید ۸ به گلکسی جی ۷ پرایم اضافه خواهد شد. همچنین تغییرات ظاهری و ویژگی های ریز و درشت دیگر در رابط کاربری سامسونگ اکسپرینس ۹.۵ نیز که هم اکنون روی موبایل های پرچمدار سامسونگ قرار دارد نیز شما را قلقلک خواهد داد.

شما گلکسی جی ۷ پرایم دارید؟ آپدیت اندروید ۸ برای شما عرضه شده است؟ لطفا ما را در ترنجی در جریان بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ahmad9300

آقای عطایی یه سوال:
اس۸ یکی از بستگانم نمیتونه آپدیت ota اندروید ۸ رو بگیره یعنی پیغام میده نسخه ی شما به روز هست در حالی که اندرویدش ۷ هست الآن! به نظرتون مشکلش چیه؟ خودم به ذهنم رسید که ممکنه رامی که روی گوشیش هست رام ایران نباشه واسه همین نمیتونه آپدیت جدید رو بگیره چون یه بار بعد از ریست فکتوری کردن گوشیش، پیغام خطای frp lock داد که خودم با فایل کامبینیشن و نصب رام جدید که احتمالا رام ایران نبوده و فلش کردن و اینجور کارا درستش کردم. میخواستم راهنمایی م کنید اگه امکانش هست

mega08

اگه کسی داره حتما آپدیت کنه امروز ۲تارو آپدیت گذاشتم خیلی رابط کاربریش خوب شده. انگاری s۹ه.با کمی ارفاق.
مصرف باتریش بهتر شده. انتوتو گرفتم بالاتر رفته

کهکشان

مقایسه نایت ساید پیکسل با نایت مود هواوی

https://www.youtube.com/watch?v=Vxei2boZv_U

علی شیخ زاده

نبرد خدایان دوربین?

کهکشان

هواوی جلو پیکسل لنگ میندازه

اپل، روح فناوری :)

آخییی 🙂 سامسونگ دیگه چیزی نداره طرفداراش بهش بنازن، به گوگل مینازن

Peiman

اینجور آپدیت ها واقعا لذت بخشه

BeFair

آفرین به سامسونگ و آپدیتش، خیلی خوبه که پایین رده دو سال بگیرن

Aida

سلام .
من نمی تونم آپدیت رو انجام بدم. به صورت خودکار که پیغامی برای گوشی نیومده و به صورت دستی هم پیام میده که نسخه فعلی جدیدترین نسخه هست. از نرم افزار های دیگه هم سعی کردم استفاده کنم اما موفق نشدم. گوشیم هم تا به حال روت نشده. چه باید کنم ؟ لطفا راهنمایی کنین.

amoosaeed

واس من نیومده ( -_-)

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)