حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 اکسپریا ایکس (Xperia X) و اکسپریا ایکس کامپکت عرضه شد

آپدیت اندروید 8 سونی واقعا یکی از مواردی است که طرفداران این شرکت می توانند به آن افتخار کنند. ژاپنی ها عرضه آپدیت اندروید 8 اکسپریا ایکس (Xperia X) و اکسپریا ایکس کامپکت را آغاز کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنیم.

آپدیت اندروید 8 اکسپریا ایکس (Xperia X)

آپدیت اندروید 8 اکسپریا ایکس (Xperia X)

اکسپریا ایکس (Xperia X) میان رده لوکس سونی که پیشرو در زمینه ری-برندینگ موبایل های سونی با برند Xperia X است، کاملا متمرکز بر دوربین بود و همزمان با گلکسی اس 7 سامسونگ یا الجی جی 5 الجی عرضه شد. در حالی که هیچ کدام از شرکت های دیگر برای پرچمدارهای خود آپدیت اندروید 8 را ارایه نکرده اند و به نظر نمی رسد تا پایان سال 96 نیز شاهد چنین خبری باشیم اما سونی آپدیت اندروید 8 اکسپریا ایکس (Xperia X) و اکسپریا ایکس کامپکت را رسما عرضه کرده است.

هنوز جزئیاتی درباره حجم این آپدیت یا بازارهای ارایه شده در دست نیست اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر برای شما منتشر خواهیم کرد. انتظار می رود برتری های اندروید 8 از جمله قابلیت های تصویر در تصویر، نقطه نوتیفیکیشن و بهینه سازی های مصرف انرژی و مصرف منابع سخت افزاری روی این دستگاه ها اجرا شود. پس از این آپدیت شماره ساخت از 34.3.A.0.252 به 34.4.A.0.364 ارتقا پیدا خواهد کرد.

شما اکسپریا ایکس (Xperia X) یا اکسپریا ایکس کامپکت (Xperia X Compact) دارید؟ اگر آپدیت اندروید 8 برای شما ارایه شده است با ما در ترنجی به اشتراک بگذارید.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طرفداراش خیل منتظر این آپدیت بودن . امیدوارم مثل آخرین آپدیت z5 گند نزده باشه

Mortazavi

ایکس واقعاً گوشی کاملی بود و بیشترین و بهترین آپدیت ها رو گرفت،دلم خیلی واسه سرعت روونی و سلفی‌ها ی عالی این گوشی خوشدست و خیلی خوش قیمت تنگ شده

مبارک مشتری هاش باشه

Mortazavi

درست که آپدیت های این گوشی هیچ وقت چیز خاصی رو ارائه نکرد ولی باعث میشد همیشه تجربه روون و دلچسبی داشته باشه و بعید میدونم چنین تجربه ای رو در آینده کسی با گوشی دیگه ای داشته باشه.

دوربین اصلی ایکس تو روز فوق‌العاده بود و من با فوکوس دستی عکسهای خیلی خیلی زیبایی باهاش گرفتم که چنتاشم تو اینستاگرام گذاشتم تو شب هم با وجود نویز و کاهش جزییات ولی با سرعت شاتر و ایزو پایین عکسای خوبی میندازه
صفحه نمایش x بعد اس۷ و xz و آی۷ که قیمت دو و سه برابری نسبت بهش داشتند بنظرم بهترین ۲۰۱۶ بود

تو سرعت هم همه دیدن که با وجود پردازنده میانرده چه کرد و خاکی کرد جزو اولین ها شد

تو بروزرسانی هم که فکر کنم رکورد اندروید رو زد

بدنه فلزی،طراحی خوشدست و دوست داشتنی، اسپیکر استریو، تکنولوژی صدا و موتورهای تصویر پرچمداران سونی و لرزشگیر دیجیتالی فوق‌العاده تو زمان خودش این گوشی رو به یه پرچمدار تبدیل کرده بود که بنظرم از دست سونی در رفته بود ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)