حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۳ رسما ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، نوکیا

یکی از دلایل قوی فروش نوکیا در این بازار وحشی میان رده و دستگاه های اقتصادی شخصیتی است که این شرکت با ارایه آپدیت سریع برای خود رقم زده است. نوکیا ۳ یکی از اولین موبایل هایی است که تحت برند نوکیا معرفی شد. نوکیا ۳ با اندروید ۷ ارایه شد و آپدیت اندروید ۸ را دریافت کرد. جالب است که نوکیا وقت گذاشته و آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۳ را رسما ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۳

آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۳

جالب است که این آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۳ حجم خیلی زیادی دارد. آپدیت ۱.۸ گیگابایتی برای ارتقا از اندروید ۸ به اندورید ۸.۱ کمی عجیب است. شاید جالب باشد که یادآوری کنیم مشخصات سخت افزاری نوکیا ۳ عبارت است از یک نمایشگر ۵ اینچی به رزلوشن HD و چیپست مدیاتک به همراه ۲ گیگابایت حافظه رم که به نظر نمی رسد برای آپدیت به اندروید ۸.۱ چنین حجمی را نیاز داشته باشد. حال اگر نبود رابط کاربری ویژه را به آن بیافزایید این حجم آپدیت عجیب تر هم می شود!

تغییرات جزئی در رابط کاربری مواردی است که به عنوان پیشرفت های حاصل از آپدیت اندروید ۸.۱ نوکیا ۳ دیده می شود. وصله امنیتی ماه دسامبر نیز در این آپدیت برای نوکیا ۳ ارایه می شود.

نوکیا وعده داده که تمام موبایل های این شرکت به اندروید ۹ ارایه می شوند و نوکیا ۳ هم جز همین “همه موبایل های نوکیا” است پس در حالی که نوکیا ۸ آپدیت اندروید ۹ خود را گرفته است، نوکیا ۳ می تواند با این آپدیت کمی زمان بیشتر برای ارتقا به اندروید ۹ بخرد.

نظر شما درباره پیشتیبانی نرم افزاری نوکیا چیست؟ پایین رده خیلی از شرکت ها آپدیت خوبی نمی گیرند آن هم اگر چیپست مدیاتک داشته باشند!

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Pouya

یا حضرت حجم?

Milad7

مقایسه جدید بین دوربین نوت 9 و میت 20 پرو

https://www.youtube.com/watch?v=W3QtEfj8nE4

لطفا پوشش بدید

CAPCOM

این دیگه کیه بابا کارش درسته به خدا

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)