حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6) ارایه خواهد شد

نوشته

6 سال قبل | 11 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ، شایعات

برای مدت خیلی طولانی می دانیم که بهترین شانس برای دریافت آپدیت در اکوسیستم اندروید این است که شما یک پرچمدار خریده باشید و تا 2 آپدیت اساسی برای شما ارایه شود، آپدیت اساسی یعنی نسخه اصلی سیستم عامل تغییر کند. حال خبری غیر رسمی اما تقریبا رسمی (!) درباره ارایه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 (Galaxy S6) منتشر شده که بررسی آن خالی از لطف نیست، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در اسکرین شات های بالا می بینید، کاربری به نام CyberConCoder از مرکز پشتیبانی سامسونگ در دفعات متعدد و از اپراتورهای متفاوت تایید ارایه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 را دریافت کرده است. هر چند چنین تاییدیه نه رسمی است و نه قابل اعتماد اما چون چندین اپراتور این موضوع را تایید کرده اند، احتمالا شاهد ارایه آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 6 که پرچمدار 3 سال پیش سامسونگ است، باشیم.

در حال حاضر آپدیت اندروید 8 برای گلکسی اس 8 و اس 8+ به صورت آزمایشی ارایه شده، برای گلکسی نوت 8 و خانواده گلکسی اس 7 نیز تایید شده است اما تاییدیه رسمی برای گلکسی اس 6 وجود ندارد. نظر شما درباره این شایعه یا خبر غیر موثق چیست؟ فکر می کنید سامسونگ آپدیت اندروید 8 را برای گلکسی اس 6 ارایه کند؟ اگر چنین اتفاقی بیفتد شاهد شکسته شدن سنت پشتیبانی 2 ساله اندروید هستیم و یک سال به پشتیبانی 4 ساله اپل برای دستگاه های iOSی نزدیک می شوند.

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.H

تو اطلاعات مربوط به گلکسی اس ۶ همین سایت (جی اس ام آرنا) هم این موضوع ذکر شده:
Android 5.0.2 (Lollipop), 7.0 (Nougat), planned upgrade to Android 8.0 (Oreo)

Meytish96

اندروید ۸ برای اکسپریا xz اومد . خبرشو گذاشته ترنجی؟ ?

Meytish96
Meytish96

لینک من درسته و شما هم که گذاشتین خبر رو :)))

Peiman

اگر پشتیبانی به سه سال افزایش پیدا کنه که امیدوارم این اتفاق بیفته خیلی ها از جمله من پشتیبانی درست حسابی iOS رو به عنوان ملاک اصلی برای خرید گوشی در نظر نمیگیرند.
یه سوال پشتیبانی iOS پنج سال یا چهار سال؟؟؟؟؟؟؟

Sajad

اگه واسه اس ۶ ارائه میشه پس واسه نوت ۵ هم باید اپدیت بده! امیدوارم اینطور باشه. البته اگه بنا به دادن آپدیت واسه این گوشی ها باشه قطعا زمانی ارائه میشه که دیگه اندروید ۹ رو گوشیا باشه.

mTAAHAAm

خیلی خوبه
هرچه زودتر بهتر

Mortazavi

دمت گرم سامسونگ
كاش سوني هم ازت ياد بگيره و سري پر طرفدار زي٥ رو آپ كنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)