حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج را همین حالا دانلود کنید!

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

پس از مدت ها شایعه و مشخص کردن تاریخ های متفاوت بالاخره اولین رام آپدیت اندروید 8 گلگسی اس 7 اج برای دانلود آماده شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این آپدیت را دانلود کنید.

شما باید بدانید که این رام ایران نیست و رام انگلیس است. آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج (SM-G935F و قابل استفاده برای مدل SM-G935FD) منو و کیبرد فارسی دارد و حجم آن 2.3 گیگابایت است. این حجم رام 4 فایل اندروید 8 گلگسی اس 7 اج است و موکدا تاکید می کنیم که اگر شما کاربر آشنا با Odin هستید، می توانید این آپدیت را دانلود کرده و گلکسی اس 7 اج خود را به اندروید 8 ارتقا دهید، در غیر این صورت یا به متخصص امر مراجعه کنید یا دست نگاه دارید تا آپدیت به صورت OTA برای بازار ایران عرضه شود.

دانلود رام انگلیس آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج

پس از این آپدیت شما علاوه بر ویژگی های اندروید 8، جدیدترین رابط کاربری سامسونگ یعنی سامسونگ اکسپرینس 9 را نیز خواهید داشت که شامل بهینه سازی های سامسونگ برای تجربه کاربری بهتر است. این آپدیت برای گلکسی اس 7 نیز عرضه شده که به محض ارایه لینک دانلود آن، آن را برای شما قرار می دهیم. اگر گلکسی اس 7 اج خود را با این رام آپدیت کردید، تجربه خود را با ما و دوستان ترنجی خود در میان بگذارید.

انتظار می رود که اواسط خرداد یا شاید زودتر شاهد عرضه آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج در بازار ایران باشیم. شما صبر می کنید یا این رام را نصب می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Jahandar

چه عجله ایه؟ میذاشت چند سال دیگه بگذره بعد ارائه‌ش کنه ???

pedram_01

Jahandar جان من خودم طرفدار سامسونگ نیستم ولی اینو بدون رابط کاربری سامسونگ پر امکانانت هست حتی بعضی امکانتی که در اندروید بعدی وجود داره رو هم داره بنا بر این تا بخواد اپدیت برای گوشی هاش بده کمی طول مکیشه گوشی های سونی و… ک زود اپدیت میدن تقریبا اندروید خام هستن و با اپدیت تازه امکاناتی بهشون اضافه میشه ک تو سامسونگ بوده !!

BeFair

زدم دانلود بشه ببینیم چی میشه
برای دوستم بزنم

Peiman

ماشاالله سرعت عمل???

Mohammad212

دوستان من نسخه گلکسی اس سون اج (sm-g935t) که برای اپراتور تی موبایل هست دارم الان روش اندروید ۶ نصبه ولی موقع بالا اومدن گوشی اصلا آرم تی موبایل نداره تازه فارسیم داره
الان میخوام آپدیت کنم از طریق ota میگی آخرین آپدیت نصب شده
چه رامی روش نصب کنم که تغییرات تی موبایل صورت نگیره (ممکنه آنتن بپره )
خواهشا یکی راهنماییم کنه

Shervin511

من گرفتم نصب کردم . عالیه…خیلی باحاله.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)