حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه Pixel 8a گوگل پیش از رونمایی در مراکش آغاز شده است + ویدئو

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

تصاویر زنده جدیدی از Pixel 8a به بیرون درز کرده؛ به نظر می‌رسد که عرضه این گوشی هوشمند در بازار مراکش آغاز شده است. در این تصاویر جدید، می‌توان دو رنگ سبز و آبی پیکسل 8a را مشاهده کرد. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت پیکسل 8a توسط یک فروشنده مراکشی فاش شد: معادل ۴۷۰ دلار

انتظار می‌رود که پیکسل 8a در رویداد I/O معرفی شود. این رویداد در ماه آینده میلادی برگزار خواهد شد. تاکنون اطلاعات زیادی درباره این تلفن هوشمند، به بیرون درز کرده است. هم‌اکنون اما به نظر می‌رسد که عرضه Pixel 8a در بازار مراکش آغاز شده و این گوشی در اختیار فروشندگان قرار گرفته است.

تصویر زنده Pixel 8a

تصویر زنده Pixel 8a

یک فروشگاه مراکشی، تصاویر و ویدیویی را از این گوشی به اشتراک گذاشته است. می‌توان Pixel 8a را در دو رنگ آبی و سبز مشاهده کرد. این رنگ ها به ترتیب «Bay» و «Mint» نام خواهند داشت. ویدیوی منتشر شده، اطلاعات زیادی را در اختیار ما نمی‌گذارد. البته تایید می‌کند که این تلفن هوشمند گوگل در نسخه ۸ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست خریداران خواهد رسید.

 

 

ویدیوی منتشر شده از سوی این فروشگاه مراکشی، محتویات جعبه Pixel 8a را نیز نشان می‌دهد. هم‌اکنون می‌دانیم که درون جعبه این دستگاه خود گوشی، سوزن سیم‌کارت و یک کابل USB-C قرار خواهد گرفت. درون باکس خبری از خود آداپتور نیست. گوگل از زمان پیکسل ۶، اقدام به حذف آداپتور های درون جعبه کرد. بر اساس ویدیوی منتشر شده، می‌دانیم که Pixel 8a با قیمت ۴,۷۵۰ درهم مراکش (حدوداً معادل ۴۷۰ دلار) به دست کاربران می‌رسد.

مشخصات Pixel 8a

علاوه بر طراحی، مشخصات Pixel 8a نیز به بیرون درز کرده است. این گوشی هوشمند دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۱,۴۰۰ نیت است. دوربین اصلی وضوح ۱۳ مگاپیکسلی داشته و دو لنز دوربین در قاب پشتی دیده می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی بهره‌مند باشد. تراشه Tensor G3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Pixel 8a را بر عهده خواهد داشت. همان‌طور که EqualLeaks اشاره می‌کند، این گوشی هوشمند از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

پیکسل 8a گوگل در هر چهار رنگ اصلی خود فاش شد

نظر شما درباره این گوشی میان‌رده جدید گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی