حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب محافظ Pixel 8a فاش شد: عرضه در پنج رنگ متفاوت

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

می‌دانیم که رویداد Google I/O 2024 رسماً در تاریخ ۱۴ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود. انتظار داریم که Pixel 8a نیز در همین رویداد معرفی شود. این گوشی هوشمند به تازگی در میان داده های گواهینامه بلوتوث SIG، IMDA و REL کانادا مشاهده شده است. پیش از این گفته شده بود که Pixel 8a در چهار رنگ متفاوت عرضه می‌شود؛ اما تصاویر قاب محافظ این گوشی در پنج رنگ فاش شده است.

گوگل Pixel 8a در رنگ نارنجی هم عرضه می‌شود؟

چندی پیش ویدیوی تبلیغاتی پیکسل 8a منتشر شد که قابلیت «Best Take» این گوشی هوشمند را نشان می‌داد. گفته شده بود که این دستگاه در چهار رنگ آبی، مشکی، سبز نغنایی و کرم قابل تهیه خواهد بود. هم‌اکنون اما تصاویر قاب محافظ Pixel 8a به بیرون درز کرده که در میان آنها می‌توان رنگ نارنجی را نیز مشاهده کرد.

قاب محافظ نارنجی رنگ Pixel 8a

قاب محافظ کرم Pixel 8a (قرار گرفته بر روی گوشی)

به تازگی، یک کاربر شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) تصاویر رسمی قاب محافظ Pixel 8a را به اشتراک گذاشته است. می‌توان این کیس محافظ را در پنج رنگ آبی، مشکی، سبز، کرم و نارنجی مشاهده کرد. همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، البته قاب نارنجی بر روی رنگ مشکی Pixel 8a قرار گرفته است. در حال حاضر نمی‌دانیم که این گوشی میان‌رده آینده گوگل در رنگ نارنجی هم عرضه می‌شود یا نه. دقت کنید که اطلاعات مذکور در حد یک شایعه است و نمی‌توان در مورد صحت آنها کاملاً مطمئن بود.

قاب محافظ سبز

قاب محافظ مشکی

قاب محافظ آبی

چندی پیش، گزارشی منتشر شد که قیمت پیکسل 8a را نشان می‌داد. ادعا شده است که این تلفن هوشمند با قیمت مشابه نسل قبل به دست کاربران خواهد رسید. انتظار می‌رود که نسخه ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی Pixel 8a با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه شود. نسخه ۲۵۶ گیگابایتی این دستگاه نیز با قیمت ۵۵۹ دلار قابل تهیه خواهد بود.

گوگل دوربین پیکسل 8a را با عنوان “AI-mazing” تبلیغ می‌کند + ۷ سال آپدیت سیستم عاملی

نظر شما درباره رنگ‌بندی و طراحی Pixel 8a گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی