حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 8a گوگل در هر چهار رنگ اصلی خود فاش شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

به‌تازگی گوشی میان‌رده آینده Pixel 8a گوگل پیش از رونمایی رسمی در حدود یک ماه دیگر در چهار گزینه رنگی خود فاش شده است. بر اساس تصاویر جدید، گوگل قصد دارد پیکسل 8a خود را در رنگ‌های آبی روشن، بژ، مشکی و نعنایی بفروشد که همگی دارای پنل‌های پشتی مات هستند.

پیکسل 8a گوگل

در چند هفته گذشته مطالب زیادی در مورد پیکسل 8a گزارش شده است. اخیراً، خود گوگل نیز ظاهراً این گوشی را در یک تبلیغ Google Fi Wireless فاش کرده است. متعاقباً، عکس‌های جدیدی از همان دستگاه در فضای مجازی منتشر شد که جزئیات آن را جداگانه توضیح داده‌ایم. اکنون، Android Headlines تصاویر رندر رسمی پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته است، ازجمله گزینه رنگ نعنایی که پیش از این دیده نشده بود و با نام Mint شناخته می‌شود.

پیکسل 8a گوگل

پیکسل 8a گوگل

اگر تصاویر دقیق باشند، این نشان می‌دهد که گوگل قصد دارد گوشی هوشمند میان‌رده بعدی خود را با رنگ‌های پرجنب‌وجوش‌تر از نسل‌های اخیر سری پیکسل و پیکسل a ارائه کند. علاوه‌بر این، تصاویری که Android Headlines منتشر کرده است، نشان می‌دهد که Pixel 8a دارای حاشیه‌های نسبتاً ضخیم نمایشگر خواهد بود.

با این گفته، تشخیص Pixel 8a از Pixel 8 گران‌تر تا حدودی راحت است. در غیر این صورت، با توجه به حجم شباهت‌های طراحی که بین آن‌ها وجود دارد به‌خصوص در قسمت پشت دستگاه، تشخیص آن‌ها از یکدیگر دشوار خواهد بود.

طبق گزارش‌ها، Pixel 8a در تاریخ 14 می با قیمت 569 یورو با 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با توان شارژ 27 واتی و نمایشگر 120 هرتز OLED عرضه می‌شود.

از طرف دیگر، انتظار می‌رود که گوگل نسخه 256 گیگابایتی را به قیمت 629 یورو بفروشد. همه این مدل‌ها با چیپست Tensor G3 و همچنین دوربین‌های 64 مگاپیکسلی اصلی و 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض عرضه خواهند شد.

نظر شما درباره پیکسل 8a گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی