حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 8a گوگل بار دیگر فاش شد: نمایشگر تخت با حاشیه های نه‌چندان باریک

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | گوگل

اطلاعات زیادی درباره پیکسل 8a گوگل به بیرون درز کرده است. دیروز بود که رنگ‌بندی این گوشی هوشمند فاش شد؛ هم‌اکنون این دستگاه در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

پیکسل 8a در وب‌سایت یک اپراتور آمریکایی مشاهده شد

افشاگر شناخته شده اطلاعات، یعنی Evan Blass، خبری را درباره Pixel 8a به اشتراک گذاشت. این گوشی هوشمند آینده گوگل در وب‌سایت اپراتور آمریکایی US Cellular مشاهده شده است. در تصویر به اشتراک گذاشته شده از سوی Evan Blass، به وضوح می‌توان طراحی جلویی این گوشی را مشاهده کرد.

داده های US Cellular

وب‌سایت US Cellular، اطلاعات زیادی را درباره پیکسل 8a گوگل نشان نمی‌دهد. اما می‌توان تصویر نمایشگر این دستگاه را به طور واضح مشاهده کرد. حاشیه های اطراف صفحه نمایش چندان باریک نیستند. نه می‌توان گفت که حاشیه های اطراف نمایشگر Pixel 8a ضخیم است و نه می‌توان گفت حاشیه های کمی دارد.

همان‌طور که منبع این گزارش می‌کند، گوگل در Pixel 8a به سراغ استفاده از یک صفحه نمایش تخت خواهد رفت. دوربین سلفی نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود. تصویر منتشر شده در وب‌سایت US Cellular، دکمه های فیزیکی Pixel 8a را نیز نشان می‌دهد. دکمه پاور در بالای دکمه های تنظیم صدا و در سمت راست فریم تعبیه شده است.

پیکسل 8a در چهار رنگ سبز، سفید، مشکی و آبی عرضه خواهد شد. گوگل نام این رنگ ها را به ترتیب Mint، Porcelain، Obsidian و Bay خواهد گذاشت. رنگ سبز نعنایی زیبا و قابل توجه بوده و در حقیقت همان سبز روشن است. سایر رنگ ها برای کاربران پیکسل شناخته شده هستند. قرار است که Pixel 8a در ماه آینده میلادی معرفی شود. تقریباً مطمئن هستیم که این گوشی هوشمند در رویداد Google I/O 2024 (که در ۱۴ و ۱۵ می برگزار می‌شود) معرفی خواهد شد. بخش اصلی رویداد در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت) بوده و احتمالا Pixel 8a نیز در همین تاریخ رونمایی می‌شود.

مشخصات مورد انتظار Pixel 8a

بر اساس اطلاعات منتشر شده، انتظار می‌رود که پیکسل 8a از تراشه Tensor G3 گوگل برخوردار باشد. این دستگاه از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی AMOLED برخوردار خواهد بود. شایعات نشان می‌دهند که این گوشی دارای نمایشگر ۱۲۰ هرتزی است. ظاهراً مشخصات دوربین این تلفن هوشمند مانند نسل قبل باقی خواهد ماند. این بدان معناست که ما احتمالاً شاهد به‌کارگیری دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین اولتراواید ۱۳ مگاپیکسلی خواهیم بود. انتظار می‌رود که Pixel 8a به طور پیش‌فرض با برخورداری از اندروید ۱۴ به دست کاربران برسد. اما احتمالا مدت کوتاهی پس از عرضه موفق به دریافت اندروید ۱۵ خواهد شد.

تصویر زنده پیکسل 8a حاشیه نمایشگر نسبتاً زیاد و پنل پشتی مات این گوشی را نشان می‌دهد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند میان‌رده آینده گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی