حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئوی تبلیغاتی پیکسل 8a قابلیت های هوش مصنوعی این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

1 هفته قبل | یک دیدگاه | گوگل

ویدئوی تبلیغاتی پیکسل 8a به‌بیرون درز کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در رویداد Google I/O 2024 رونمایی شود. قرار است که این رویداد در ۱۴ می (۲۵ اردیبهشت ماه) آغاز شود.

ویدئوی تبلیغاتی پیکسل 8a فاش شد: امکان ترجمه تماس های صوتی

وب‌سایت Mysmartprice با همکاری افشاگر معروف اطلاعات، OnLeaks، ویدئوی تبلیغاتی پیکسل 8a را به اشتراک گذاشته است. این ویدئو، ویژگی های محبوب Pixel 8a را نشان می‌دهد. هم‌اکنون می‌دانیم که این تلفن هوشمند آینده گوگل دارای ویژگی «Best Take» خواهد بود که به کاربران اجازه می‌دهد تا عکس های گروهی را بهبود بخشند. این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد تا پس از کلیک بر روی عکس، بهترین چهره هر فرد را (بین تصاویر ثبت شده) انتخاب کنند.

پیکسل 8a گوگل

پیکسل 8a گوگل

ویژگی محبوب دیگری که با این تلفن هوشمند میان‌رده آینده گوگل در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت، «Circle to Search» است. این قابلیت در ابتدا با گوشی های سری گلکسی اس ۲۴، عرضه شد. پس از آن نیز به تلفن های هوشمند پیکسل رسید. Pixel 8a همچنین دارای ویژگی «Live Translate» بوده که امکان ترجمه تماس های صوتی و موارد دیگر را فراهم می‌کند.

 

 

گوگل همچنین Pixel 8a را به «Audio Magic Eraser» مجهز کرده تا نویز های غیرضروری پس زمینه را حذف کند. ویدئوی تبلیغاتی فاش شده پیکسل 8a، رنگ های آبی، سفید و مشکی این گوشی را به نمایش می‌گذارد. این رنگ ها قبلاً در رندر های تبلیغاتی این تلفن هوشمند دیده شده بودند.

گوگل Pixel 8a چه مشخصاتی خواهد داشت؟

انتظار می‌رود که این گوشی میان‌رده آینده گوگل دارای یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچی با رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. تراشه Tensor G3 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود.

دوربین اصلی Pixel 8a وضوح ۶۴ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. انتظار می‌رود که این گوشی از باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار باشد و از شارژ سریع ۲۷ واتی پشتیبانی کند. این تلفن هوشمند در رنگ های آبی، سبز نعنایی، مشکی و بژ روشن قابل تهیه خواهد بود.

گوگل دوربین پیکسل 8a را با عنوان “AI-mazing” تبلیغ می‌کند + ۷ سال آپدیت سیستم عاملی

نظر شما درباره Pixel 8a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی به این گوشی امیدوارم – کاش به بازرگانی ایرانی بیاد به جای چینی‌های الکی این محصول رو به صورت گسترده بیاره و با قیمت منطقی برسه دست مردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی