حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده پیکسل 8a حاشیه نمایشگر نسبتاً زیاد و پنل پشتی مات این گوشی را نشان می‌دهد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

به‌تازگی افشای اطلاعات پیرامون میان‌رده آینده گوگل، Pixel 8a، افزایش یافته است و این به دلیل قریب‌الوقوع بودن رونمایی احتمالی از این دستگاه در رویداد Google I/O 2024 در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه است. پس از افشای طراحی و مشخصات نهایی پیکسل 8a، اکنون تصویر زنده این گوشی میان‌رده فاش شده است که هر دو بخش جلو و پشت آن را نشان می‌دهد.

تصویر زنده پیکسل 8a

TechDroider تصاویری به‌ظاهر واقعی از Pixel 8a را در X به اشتراک گذاشته است. این تصاویر افشاگری‌های قبلی را تأیید می‌کند که نشان می‌دهد Pixel 8a از زبان طراحی با گوشه‌های گرد معرفی‌شده با سری Pixel 8 استفاده می‌کند. یکی از تغییرات برجسته که در این تصاویر جدید مشهود است، روکش مات در پنل پشتی Pixel 8a است که می‌تواند یک تغییر خوشایند از پنل پشتی براق پیکسل 7a باشد.

تصویر زنده پیکسل 8a

تصویر زنده پیکسل 8a

تصاویر همچنین نگاهی اجمالی به صفحه‌نمایش 6.1 اینچی شایعه‌شده را به ما نشان می‌دهد. سروصدای بزرگتر اما این است که Pixel 8a می‌تواند اولین گوشی در سری a باشد که از رفرش‌ریت 120 هرتزی نمایشگر بهره می‌برد.

در بخش داخلی، پیکسل 8a می‌تواند از چیپست Tensor G3 گوگل استفاده کند که نویدبخش افزایش قابل‌توجهی در عملکرد است. این گوشی همچنین احتمالاً تنظیمات دوربین دوگانه 64 و 13 مگاپیکسلی موجود در پیکسل 7a را حفظ خواهد کرد.

سال 2024 درحال شکل‌گیری سالی متحول‌کننده برای کل سری پیکسل است. درحالی‌که شایعه شده است که Pixel 8a با افزایش قیمت قابل‌توجهی روبرو می‌شود، پرچمدار سری Pixel 9 می‌تواند تغییرات مهم‌تری را با یک دستگاه کاملاً جدید شاهد باشد.

انتظار می‌رود گوگل در تاریخ 14 مه Pixel 8a را در رویداد 2024 Google I/O معرفی کند.

نظر شما درباره تصاویر پیکسل 8a گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی