حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۹۰ لایت با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی و مدیاتک Dimensity 6020 رسما معرفی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر

پیش از شایعات اندکی پیرامون Honor 90 Lite حالا این دستگاه رسما رونمایی شده است. آنر ۹۰ لایت با دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی و مدیاتک Dimensity 6020 در دسترس خواهد بود.

آنر ۹۰ لایت

به صورت کلی Honor 90 Lite را می‌توان مشابه Honor X50i دانست که چندی پیش در چین عرضه شد. از نظر طراحی این دو دستگاه کاملا مشابه هستند اما در ویژگی هایی مانند حافظه رم، دوربین عقب و سرعت شارژ تفاوت هایی وجود دارد.

نمایشگر Honor 90 Lite

نمایشگر Honor 90 Lite

آنر 90 لایت دارای یک پنل 6.7 اینچی LTPS LCD است که نسبت تصویر 19.9:9، رزلوشن +FHD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز را ارائه می دهد. حاشیه‌های نمایشگر به مانند اکثر محصولات آنر واقعا ناچیز است که ظاهر جلویی را جذاب می‌کند.

این دستگاه از تراشه ۷ نانومتری جدید مدیاتک Dimensity 6020 و 8 گیگابایت رم تغذیه می کند. این گوشی 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی ارائه می دهد و در بخش نرم‌افزار از اندروید ۱۳ مبتنی بر رابط کاربری MagicOS 7.1 استفاده می‌کند.

آنر ۹۰ لایت دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی در جلو است. در پشت، دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار دارد.

دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی Honor 90 Lite

دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی Honor 90 Lite

این دستگاه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند. ویژگی‌های دیگری مانند حسگر اثر انگشت، دو سیم‌کارت، ۵G، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث ۵.۳، NFC، GPS و پورت USB-C را ارائه می‌کند.

در حال حاضر، قیمت آنر 90 لایت مشخص نشده است. هنگامی که در اروپا در دسترس قرار بگیرد، مشتریان سه رنگ از جمله مشکی نیمه شب، نقره ای تیتانیوم و دریاچه آبی را می‌توانند انتخاب کنند.

نظر شما چیست؟ این گوشی جدید اقتصادی آنر را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)