حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا سری هواوی P70 در اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت معرفی می‌شود

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

در ابتدا شایعه شده بود که گوشی های پریمیوم سری P70 هواوی در ماه مارس رونمایی خواهند شد. هم اکنون اما گفته می‌شود که معرفی این تلفن های هوشمند به تعویق افتاده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

رونمایی سری هواوی P70 به تأخیر افتاد

طبق گفته های Digital Chat Station، سری پی ۷۰ هواوی در ماه مارس معرفی نخواهند شد. البته هنوز به طور دقیق دلایل این موضوع فاش نشده است. گفته می‌شود که علت این امر،  استراتژی های هواوی برای عرضه محصول به طور گسترده‌‌تر است. انتظار می‌رود که سری P70 در ماه آوریل (بازه زمانی اواسط فروردین تا اوایل اردیبهشت ۱۴۰۳) معرفی شود. با وجود این تاخیر در رونمایی، احتمالا مشخصات این تلفن های هوشمند تغییری نخواهد کرد.

پست Digital Chat Station

انتظار می‌رود که سری هواوی P70 حداقل شامل سه مدل استاندارد، پرو و Art باشد. احتمالا این تلفن های هوشمند به تراشه ارتقاء یافته Kirin 9xxx مجهز می‌شوند که عملکرد بهتری نسبت به Kirin 9000S مورد استفاده در سری Mate 60 خواهد داشت. انتظار می‌رود که این دستگاه ها به نمایشگر های ۶.۵۸ یا ۶.۸ اینچی LTPO با رزولوشن 1.5K و خمیدگی 2.5D (چهار لبه میکرو منحنی) مجهز شوند.

یکی از ویژگی های شاخص سری پی ۷۰، سیستم دوربین آن است. طبق گزارش ها، این سری به سنسور OV50H یا IMX989 (برای دوربین اصلی) با دیافراگم متغیر مجهز خواهد شد. این تلفن های هوشمند دارای دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولتراواید و ۵۰ مگاپیکسلی تله‌فوتو پریسکوپی نیز خواهند بود.

طراحی عجیب دوربین این گوشی هواوی را ببینید: هواوی P70

به تازگی تصاویری از قاب های محافظ هواوی پی ۷۰ منتشر شده که طراحی مثلثی شکل ماژول دوربین را نشان می‌دهد. همچنین، اطلاعات فاش شده به احتمال عرضه این تلفن های هوشمند با برخورداری از فناوری ارتباط ماهواره‌ای اشاره دارند. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این سری به بیرون درز نکرده است. اما احتمالا Huawei P60 Art سال گذشته که با قیمت اولیه ۸,۹۸۸ یوان (تقریباً معادل ۱,۳۴۰ دلار) عرضه شد را می‌توان به عنوان مرجع در نظر گرفت.

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی