حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی عجیب دوربین این گوشی هواوی را ببینید: هواوی P70

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

با محدودیت‌های ایجاد شده برای Huawei شاید کاربران بازار جهانی خیلی علاقه‌ای به محصولات جدید آن نداشته باشند. به هر حال شرایط خرید و استفاده از آن‌ها تغییر کرده است. البته که این شرایط خرید در علاقه کاربران علاقه‌مند به دنیای فناوری تغییری ایجاد نمی‌کند و همچنان دوست داریم بدانیم فناوری در چه جهتی رشد می‌کند. به تازگی درباره سری Huawei P70 اطلاعاتی لو رفته است. طراحی عجیب دوربین این گوشی هواوی می‌تواند قابل توجه باشد.

طراحی عجیب گوشی هواوی

کارخانه شایعات اخیراً در مورد هواوی P70 نسبتاً ساکت بوده است. آخرین گزارش درباره سری P70 حدود دو ماه پیش منتشر شد و برخی از مشخصات کلیدی را فاش کرد. امروز، اطلاعاتی پیدا کرده‌ایم که از پایگاه اطلاع‌رسانی چینی رسیده و مجموعه‌ای از قاب‌های طراحی‌شده برای Huawei P70 را نشان می‌دهد.


منبع انتشار تصاویر می‌گوید این‌ها قاب‌های رسمی ساخت هواوی نیستند اما طراحی کلی محصول را به ما نشان می‌دهند. از این زاویه می‌توانیم به وضوح طراحی جزیره دوربین جدید سری هواوی P70 را ببینیم.

این سه دوربین در یک شکل مثلث تا حدودی متقارن قرار گرفته‌اند که بزرگ‌ترین حلقه احتمالاً دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی را در خود جای داده است، در حالی که دو دوربین دیگر شامل لنزهای تله‌فوتو و فوق عریض هستند. بریدگی افقی احتمالاً برای فلاش LED دو رنگ یا فلاش LED و ترکیب لیزری کمکی فوکوس خودکار در نظر گرفته شده است.

طبق شایعات قبلی، دوربین اصلی احتمالاً از یک سنسور 50 مگاپیکسلی OmniVision OV50H با دیافراگم متغیر استفاده می کند، در حالی که دوربین فوق عریض از حسگر تصویر 50 مگاپیکسلی IMX989 سونی بهره خواهد برد. همچنین گفته می شود دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی دارای زوم اپتیکال 4 برابر است.

نظر شما درباره این طراحی متفاوت برای Huawei P70 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)