حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی قاب پشتی هواوی P70 فاش شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی در مراسم دیروز، از لپ‌تاپ MateBook X Pro 2024 و ایربادز FreeBuds Lipstick 2 رونمایی کرد. هواوی اما گوشی پرچمدار مورد انتظار خود را معرفی نکرد. علیرغم تصمیم هواوی برای سکوت درباره سری P70، اما MateBook X Pro 2024 واقعاً به عنوان یک لپ‌تاپ شایسته توجه است. هم‌اکنون، طراحی قاب پشتی هواوی P70 به بیرون درز کرده است.

تمامی اعضای سری هواوی P70 از تراشه Kirin 9010 برخوردار خواهند بود

هواوی MateBook X Pro 2024 از شارژ سریع ۱۴۰ واتی پشتیبانی کرده و از پردازنده Core Ultra اینتل برخوردار است. تمام این مشخصات در بدنه‌ای با وزن کمتر از ۱ کیلوگرم قرار دارند.

به سراغ اطلاعات فاش شده درباره Huawei P70 می‌رویم. در حالی که این شرکت در مراسم جدید خود صحبتی از این گوشی به میان نیاورده، اما یکی از کاربر چینی طراحی قاب پشتی هواوی P70 را به اشتراک گذاشته است. این گوشی دارای ماژول دوربین مثلثی شکل غیرمتعارف است. شایعات گذشته درباره سری پی ۷۰ نیز، به این طراحی منحصر به فرد اشاره داشتند.‌ گفته می‌شود که این سری از تلفن های هوشمند آینده هواوی دارای چهار مدل استاندارد، پرو، پرو پلاس و Art است. انتظار می‌رود تمامی مدل ها از تراشه Kirin 9010 برخوردار باشند.

طراحی قاب پشتی Huawei P70

انتظار می‌رود دوربین اصلی هواوی P70 و P70 Pro از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی OmniVision OV50H برخوردار باشند. این سنسور اندازه 1/1.3 اینچی دارد.  همان‌طور که Gizmochina در گزارش خود اشاره می‌کند، احتمالا P70 Pro+ و P70 Art از سنسور ۱ اینچی سونی IMX989 برای دوربین اصلی خود استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که تمامی اعضای این سری از سخت افزار دوربین بسیار توانمندی برخوردار خواهند بود.

طراحی عجیب دوربین این گوشی هواوی را ببینید: هواوی P70

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند پرچمدار آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی