حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا سری هواوی P70 در هفته آینده معرفی خواهد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

ممکن است سری هواوی P70 در هر زمانی معرفی شود. اطلاعات فاش شده جدید، حاکی از آن است که این تلفن های هوشمند در هفته آینده رونمایی خواهند شد. انتظار می‌رود که به همراه این سری مجموعه‌ای از محصولات جدید مانند تبلت ها، نوت بوک ها و چندین گجت پوشیدنی معرفی شود.

گوشی های سری پی ۷۰ هواوی پس از ۱۸ فروردین معرفی می‌شوند

یک افشاگر اطلاعات به نام SmartPikachu، ادعا می‌کند که هواوی در هفته آینده از گوشی های سری P70 رونمایی خواهد کرد. احتمالا دلیل عدم رونمایی این سری در هفته اول آوریل، جشنواره Qingming است. این جشنواره سه روزه از ۴ تا ۶ آوریل (از ۱۶ تا ۱۸ فروردین ماه) برگزار می‌شود و خریداران چینی از آن لذت می‌برند. انتظار می‌رود که هواوی از گوشی های هوشمند پی ۷۰ پس از ششم آوریل رونمایی کند.

پست SmartPikachu

به نظر می‌رسد که این سازنده تلفن های هوشمند، منتظر زمان مناسب برای معرفی محصولات جدید خود است.‌ انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار اطلاعیه‌ای رسمی در این زمینه باشیم. احتمالا هواوی در هفته آینده از لپ‌تاپ های جدید، ساعت های هوشمند GT و تبلت های جدیدی رونمایی خواهد کرد. وب‌سایت Huaweicentral چندی پیش اشاره کرده بود که این غول فناوری چینی، از ۱۱ محصول جدید رونمایی می‌کند. احتمالا اکثر این دستگاه ها در کنار سری پی ۷۰ معرفی خواهند شد.

بسیاری از گزارش های نشان می‌دهند که هواوی عمدتاً روی سیستم تصویربرداری و قابلیت های عکسبرداری گوشی های جدید سری P تمرکز کرده است. همان‌طور که انتظار می‌رود، این تلفن های هوشمند، دوربین محور خواهند بود. یک افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که قابلیت عکسبرداری در شب دوربین سوپر تله‌فوتو سری P70 هواوی بهتر از نسل قبل خواهد بود. باید منتظر بمانیم تا ببینیم هواوی در گوشی های آینده خود چگونه تجربه عکاسی را بهبود می‌بخشد.

دو محصول جذاب هواوی در راهند: گوشی تاشو ۳ لا و هدست رقیب Vision Pro

نظر شما درباره سری پی ۷۰ هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی