حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری P70 هواوی در بنچمارک Geekbench مشاهده شد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، هواوی

سه گوشی جدید هواوی که احتمالا متعلق به سری P70 هستند، در میان داده های بنچمارک Geekbench 6 مشاهده شدند. یکی از این سه دستگاه به تراشه جدید Kirin مجهز است.

احتمالا هواوی P70 Art با تراشه جدید Kirin از راه می‌رسد

بنچمارک Geekbench امتیاز های تک و چند هسته‌ای سه گوشی جدید هواوی را با شماره مدل های AL10، AL80 و AL00 (که پیش‌بینی می‌شود متعلق به سری P70 باشند) نشان می‌دهد. هواوی ALT-AL10 که احتمالا P70 استاندارد خواهد بود، در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای موفق به کسب امتیاز ۱,۲۴۳ و ۳,۸۴۰ شده است. AL80 که احتمالا همان P70 Pro نامیده می‌شود، در تست تک هسته‌ای موفق به ثبت امتیاز ۱,۳۴۸ شده است. این تلفن هوشمند در بخش چند هسته‌ای نیز امتیاز ۴,۱۱۴ را کسب کرده است.

هواوی پی ۷۰ در Geekbench

سومین گوشی با شماره مدل MNA-AL00 شناخته می‌شود. این تلفن هوشمند در تست های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای بنچمارک Geekbench امیتازات ۱,۷۸۴ و ۴,۵۸۹ را کسب کرده است. انتظار می‌رود که این دستگاه، هواوی P70 Art نام داشته باشد.

هواوی پی ۷۰ پرو در Geekbench

به نظر می‌رسد که گوشی های هواوی دارای شماره مدل AL10 و AL80 از همان تراشه Kirin 9000s موجود در میت ۶۰ پرو، برخوردار خواهند بود. این دو دستگاه در بنچمارک Geekbench نیز امتیازاتی مشابه با سری میت ۶۰ کسب کرده‌اند. اما سومین گوشی با شماره مدل AL00 (که احتمالا P70 Art نام دارد) از تراشه جدید Kirin استفاده می‌کند. چیپست در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند دارای فرکانس پایه ۲.۰۲ گیگاهرتز و حداکثر فرکانس ۳.۱۵ گیگاهرتز است.

هواوی پی ۷۰ آرت در بنچمارک Geekbench

همان‌طور که Huaweicentral اشاره می‌کند، گوشی های AL80 و AL10 (هواوی P70 و P70 Pro) از تراشه ۱۲ هسته‌ای Kirin برخوردارند. این چیپست دارای ۴ هسته با فرکانس ۱.۵۳ گیگاهرتز، ۶ هسته با فرکانس ۲.۱۵ گیگاهرتز و ۲ هسته قدرتمند با فرکانس ۲.۶۲ گیگاهرتز است.

هواوی AL00 (که انتظار می‌رود با نام P70 Art راهی بازار شود) دارای تراشه‌ ۸ هسته‌ای است. چیپست کرین در نظر گرفته شده برای این تلفن هوشمند از ۴ هسته با فرکانس ۲.۰۲ گیگاهرتز، ۳ هسته با سرعت ۲.۷۵ گیگاهرتز و ۱ هسته قدرتمند با فرکانس ۳.۱۹ گیگاهرتز بهره می‌برد.

احتمالا هواوی از این تراشه جدید برای مدل بالارده سری P70 استفاده خواهد کرد. ظاهر شدن این تلفن های هوشمند در بنچمارک Geekbench، نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی آنها نمانده است. شنیده ها حاکی از آن است که سری Huawei P70 از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای ارتقا یافته با ثبات بیشتر برخوردار خواهد بود. در حال حاضر مشخص نیست که هواوی باز هم مانند سری میت ۶۰، رویدادی را برگزار نمی‌کند؛ یا در نظر دارد برای گوشی های پریمیوم جدید خود به سراغ برگزاری یک رویداد بزرگ برود.

تاریخ رونمایی و مشخصات سری P70 هواوی فاش شد + قیمت

نظر شما درباره این تلفن های هوشمند پرچمدار آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی