حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رویداد معرفی سری P70 هواوی لغو شد؟

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

برنامه های هواوی برای رونمایی سری P70 پس از لغو رویداد معرفی این تلفن های هوشمند، در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. انتظار می‌رود که هواوی از مراسم سنتی رونمایی برای سری P70 صرف‌نظر کند. احتمالا فروش این تلفن های هوشمند به زودی شروع خواهد شد.

سری P70 هواوی نیز مانند سری میت ۶۰ بدون رویداد معرفی عرضه می‌شود؟

یک افشاگر اطلاعات با نام Bad Review Emperor، پستی را در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است. وی نوشت:

«رویداد معرفی سری P70 هواوی به طور ناگهانی لغو شد و بلیط ها به رسانه ها بازپرداخت شد. چه اتفاقی افتاده؟»

همچنین در رسانه های اجتماعی گزارش هایی وجود دارد مبنی بر اینکه فروشگاه های مجاز هواوی شروع به پذیرش سفارشات سری پی ۷۰ کرده‌اند. در حالی که زمان عرضه رسمی نامشخص است، اما اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که این تلفن های هوشمند هواوی به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.

پست Bad Review در ویبو

انتظار می‌رود که سری P70 هواوی، سخت‌افزار قدرتمند و ویژگی های نوآورانه‌ای داشته باشند. داده های اخیر بنچمارک Geekbench نشان می‌دهد که این گوشی های هوشمند از تراشه Kirin 9000S برخوردار خواهند بود.

این چیپست در نسخه های استاندارد و رده‌بالای P70، کلاک متفاوتی خواهد داشت. این سری از گوشی های هوشمند آینده هواوی از نمایشگر باکیفیتی برخوردار خواهند بود. احتمالا این دستگاه ها دارای نمایشگر ۶.۵۸ یا ۶.۸ اینچی LTPO با رزولوشن 1.5K با چهار لبه خمیده 2.5D هستند.

شایعات به سنسورهای تصویر OV50H آمنی‌ویژن یا IMX989 سونی اشاره دارند. سری پی ۷۰ از فناوری دیافراگم متغیر برخوردار خواهند بود. دوربین اولتراواید وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته؛ و برای دوربین تله‌فوتو پریسکوپی نیز از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده خواهد شد.

این دوربین توانایی زوم ۴ برابری خواهد داشت. انتظار می‌رود که این گوشی های هوشمند آینده هواوی دارای فناوری ارتباط ماهواره‌ای و طراحی جدیدی باشند.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، این اولین باری نیست که هواوی از یک استراتژی غیرمتعارف برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند. در سال گذشته نیز، هیچ کنفرانس مطبوعاتی برای میت ۶۰ پرو برگزار نشد. احتمالا رونمایی سری پی ۷۰ نیز غافلگیرکننده خواهد بود. هواوی ممکن است ۱۰ محصول دیگر را در کنار سری P70 معرفی کند.

سری P70 هواوی در بنچمارک Geekbench مشاهده شد؟

 

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده هواوی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی